vegard89 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Tenkte det kunne vært litt greit/morsomt med en tråd som omhandler ettermontering av originalt ekstrautstyr. Både for å vise frem, diskutere og løse eventuelle problemer. Hovedsakelig montering av ekstrautstyr bilen ikke ble levert med fra fabrikk, men montering av utstyr fra andre modeller kan jo også være interessant. På e46-en jeg hadde ettermonterte jeg: Original navigasjon med 16:9-skjerm med CD-spiller, MK4 navi-computer og tv-tuner: Knapp for opplåsing av bagasjeromsluke: På e61-en har jeg foreløpig montert CIC-iDrive: Noen som har noe å bidra med? Hei. Var det mye jobb og legge opp bryter til bagasjeluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 To ledninger dom strekkes ca 1.5m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 To ledninger dom strekkes ca 1.5m Ok. Videre hvor? Har ikke så god peiling på dette jeg. Hvor får jeg tak i bryter osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=579839 Deler kan kjøpes hos alle som selger BMW-deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Ok takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
looms92 Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Tenkte det kunne vært litt greit/morsomt med en tråd som omhandler ettermontering av originalt ekstrautstyr. Både for å vise frem, diskutere og løse eventuelle problemer. Hovedsakelig montering av ekstrautstyr bilen ikke ble levert med fra fabrikk, men montering av utstyr fra andre modeller kan jo også være interessant. På e46-en jeg hadde ettermonterte jeg: Original navigasjon med 16:9-skjerm med CD-spiller, MK4 navi-computer og tv-tuner: Knapp for opplåsing av bagasjeromsluke: På e61-en har jeg foreløpig montert CIC-iDrive: Noen som har noe å bidra med? har bestemt meg for å bygge om til original navigasjon på min e46 2002. foruten selve navigasjons modul og cd veksler, hva trengs evt av kabling og koblinger? hvilke problemer vil jeg møte på? takker på det dypeste for et oppklarende svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Du trenger hvertfall komplett ledningsnett til Navi.. skjerm blant annet. Gps antenne.. Blir kostbart, men sjekk på ebay.de for eksempel,kan finne konplett sett til salgs der. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusE34tds Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 På e46 touringen til samboeren har jeg ettermontert: Tåkelys Full M-pakke utvendig Cruisecontrol Multifunksjonsratt On board computer 16:9 navi Midtarmlene Kopp og myntholder Delskinn Sportinteriør Varmespeil M-sport ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petrog Skrevet Mai 13, 2018 Share Skrevet Mai 13, 2018 Noen som har etter montert ryggekamera i f11. Eller noen ide hvordan/ hva jeg trenger har org kamera/ liten ledningsstump og håndtaket hva mere må til for å få dette til å virke. har park sensorer og proff navi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mai 13, 2018 Share Skrevet Mai 13, 2018 28 minutter siden, petrog skrev: Noen som har etter montert ryggekamera i f11. Eller noen ide hvordan/ hva jeg trenger har org kamera/ liten ledningsstump og håndtaket hva mere må til for å få dette til å virke. har park sensorer og proff navi Du trenger hvertfall kameramodulen som ledningene kobles til. Hva mener du med ledningsstump? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mai 19, 2018 Share Skrevet Mai 19, 2018 (endret) Håper det er greit at jeg legger til denne her så folk finner lettere frem Moderator får gjerne fjerne om det strider med forumregler. "3AG - ryggekamera ettermontering" Endret Mai 19, 2018 av ///M-ini95 awt og uglefossen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petrog Skrevet Mai 23, 2018 Share Skrevet Mai 23, 2018 On 13.5.2018 at 23.27, ///M-ini95 skrev: Du trenger hvertfall kameramodulen som ledningene kobles til. Hva mener du med ledningsstump? OK takker, sliter med å finne dele nr på det jeg trenger. Selger du boksen? Fanta ut etterhvert at jeg kun har ledninga som går til denne boksen og mangler resten, noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mai 23, 2018 Share Skrevet Mai 23, 2018 12 minutter siden, petrog skrev: OK takker, sliter med å finne dele nr på det jeg trenger. Selger du boksen? Fanta ut etterhvert at jeg kun har ledninga som går til denne boksen og mangler resten, noen som har? Nei sorry selger ikke noe modul, fant bare bildet på nett. Det er bare å søke "BMW F10 CAMERA MODULE" på ebay. Om det er 1 inngang eller 5 spiller ingen rolle. Men legger ved delenr hvis du ønsker det Hvis du føler deg komfortabel med å lage ledningsnett selv, så sparer du nok litt penger. Tror det er 10 pins connector som kobles til modulen, hvor det er 7 kabler som kobles på den. Hvis ønskelig, så kjøp samme ledningsnett som meg. https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F263134860322 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petrog Skrevet Mai 23, 2018 Share Skrevet Mai 23, 2018 Helt fantastisk, jeg er imponert over kunnskapen og hjelpsomheten, da har jeg bestilt kabling som du linket, mangler nå bare kameramodul, så hvis du har flere linker er jeg evig taknemelig, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå