Hakon Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Må si jeg har sans for det interiøret. Det er noe litt artig gammeldags med slikt stoff-interiør. Legger også si at jeg syns de felgene kler den bilen utrolig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Herlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 oioi men m utvendig/invendig? ser bare fremfanger jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Flott, flott og atter flott Er det fua på en Alpina E38 i bakgrunnen der eller? Det stemmer det. Det er en B12 6.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Flott, flott og atter flott Er det fua på en Alpina E38 i bakgrunnen der eller? Jaggu, den må vi jo få litt info på. Om folk vil kan jeg legge litt ut om Alpina'ene også. Det er min far sine, men kan gjerne legge ut om dem også fra min profil hvis ønskelig. Kort om samlingen så er det 3 stk Alpina B12 6.0, 1 stk Alpina B12 5.0, 1 stk Alpina B10 4.6 (manuell) og 1 stk Alpina B10 BiTurbo. mossing 92 og Carlsius reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Bare å slenge ut biler å informasjon om Alpinaene Vi elsker alt som kommer fra BMW med krutt under panseret og stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Om folk vil kan jeg legge litt ut om Alpina'ene også. Det er min far sine, men kan gjerne legge ut om dem også fra min profil hvis ønskelig. Kort om samlingen så er det 3 stk Alpina B12 6.0, 1 stk Alpina B12 5.0, 1 stk Alpina B10 4.6 (manuell) og 1 stk Alpina B10 BiTurbo. Nå er jeg sjalu på faren din også. Har han planer om skilt på B12en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Har ikke ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Flott, flott og atter flott Er det fua på en Alpina E38 i bakgrunnen der eller? Jaggu, den må vi jo få litt info på. Om folk vil kan jeg legge litt ut om Alpina'ene også. Det er min far sine, men kan gjerne legge ut om dem også fra min profil hvis ønskelig. Kort om samlingen så er det 3 stk Alpina B12 6.0, 1 stk Alpina B12 5.0, 1 stk Alpina B10 4.6 (manuell) og 1 stk Alpina B10 BiTurbo. Satan i Japan!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Om folk vil kan jeg legge litt ut om Alpina'ene også. Det er min far sine, men kan gjerne legge ut om dem også fra min profil hvis ønskelig.Kort om samlingen så er det 3 stk Alpina B12 6.0, 1 stk Alpina B12 5.0, 1 stk Alpina B10 4.6 (manuell) og 1 stk Alpina B10 BiTurbo. åfyy, er virkelig noe som har det ser jeg.. kan du ikke legge ut litt bilder?? og bilen din var utrolig fin den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Om folk vil kan jeg legge litt ut om Alpina'ene også. Det er min far sine, men kan gjerne legge ut om dem også fra min profil hvis ønskelig. Kort om samlingen så er det 3 stk Alpina B12 6.0, 1 stk Alpina B12 5.0, 1 stk Alpina B10 4.6 (manuell) og 1 stk Alpina B10 BiTurbo. Nå er jeg sjalu på faren din også. Har han planer om skilt på B12en? Det blir skilter på bilene men nå skal vi igang med garasjeprosjekt, så det blir nok til neste år man ser 6.0 på skiltet. b12 5.0 er det skilter på legger meg ut om disse bilene samt mAsse annet snacks senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Det blir skilter på bilene men nå skal vi igang med garasjeprosjekt, så det blir nok til neste år man ser 6.0 på skiltet. b12 5.0 er det skilter på legger meg ut om disse bilene samt mAsse annet snacks senere. Å jeg gleder meg! Dette trenger vi her i forumet, som en avveksing fra opphora E46er med neonlys og tåplige turbo bygg på E30er Skikkelige ekte BMWer som Alpinaer blir aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Flott, flott og atter flott Er det fua på en Alpina E38 i bakgrunnen der eller? Jaggu, den må vi jo få litt info på. Om folk vil kan jeg legge litt ut om Alpina'ene også. Det er min far sine, men kan gjerne legge ut om dem også fra min profil hvis ønskelig. Kort om samlingen så er det 3 stk Alpina B12 6.0, 1 stk Alpina B12 5.0, 1 stk Alpina B10 4.6 (manuell) og 1 stk Alpina B10 BiTurbo. Han hadde hvaforno sa du? Åja, hele samlinga med biler jeg kunne tenkt meg og eid. Bra, nå fikk du meg nettopp til å bli litt sur på din far. Se og få ut noe bilder av dem brennkvikt! Over til DIN bil, jeg er ikke misunnelig på den heller ............lover.... Vær klar over at hvis jeg møter deg på veien når saltbilen nettopp har cruisa en runde kommer jeg til å snu, kjøre etter deg og gi deg en real omgang med kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Mente jeg hadde sett den garasjen og alpinaen før. Har ikke faren din vært i "bmw car" , og eller performance bmw eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Artikkel om bilsamlingen i Autofil i høst blant annet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå