Gå til innhold

Min 1994 E34 BMW 520IA Shadowline | Alpina B10 4,6 | E61 545i. Roadtrip med Alpina!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Takk for et kjempefint reisebrev. Det må ha vært en flott tur. Jeg elsker også slike turer til Tyskland og fikk gjennomført to stk. i fjor. De var dog ikke like omfattende som din tur, men det ble da til Frankfurt am Main, Heidelberg, Harz/Brocken (Blokksberg), Munster (Deutsches Panzermuseum) og Hamburg samt en senere tur til Berlin. Det behøver heller ikke å bli så dyrt hvis man, som du påpeker, holder litt igjen med hastigheten og ellers gjør det litt enkelt. Søk etter hoteller med en av de store tjenestene på nettet og ta deretter direkte kontakt med hotellet. Som regel vil hotellene kunne tilby bedre tilbud når de ikke skal betale gebyr til de nevnte tjenestene. Jeg har også veldig god erfaring med Airbnb (spesielt i Berlin).

Jeg tenker også at du har et veldig godt poeng med at det er viktig å være alene noen ganger eller i det minste kun sammen med en som også verdsetter det samme som deg. Det kan ellers lett bli for mye mas og stress på slike turer.  

Endret av Fredrik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...