Gå til innhold

Min 1994 E34 BMW 520IA Shadowline | Alpina B10 4,6 | E61 545i. Tur til Nurburgring


Anbefalte innlegg

Pen e34,go tur til tyskland;)

  

Mange takk for det :)

skulle nesten blitt med så vi kunne kjørt E34 kolonne ;D 

god tur, det vil nok sikkert gå veldig fint! :)

 

Det hadde vært gøy, du får hive deg med hvis vi skal nedover neste år ;)

 

Kjempefin bil du har ikke tenkt å sette inn m50b25 motor eller noe råere ?

Takker for det :) Nei det blir nok å beholde M50B20 motoren som jeg har, da hadde jeg heller solgt denne og funnet en 525I i Tyskland i såfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for det :) 

Det hadde vært gøy, du får hive deg med hvis vi skal nedover neste år ;)

 

Takker for det :) Nei det blir nok å beholde M50B20 motoren som jeg har, da hadde jeg heller solgt denne og funnet en 525I i Tyskland i såfall ;)

er det ikke stress å dra til tyskland å handle bil ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke stress å dra til tyskland å handle bil ?

Nja, det er jo lettere å handle i Norge selvsagt men utvalget av hele og originale E34 med litt mer motor enn 518 og 520 er ekstremt dårlig her. I Tyskland er det mye lettere å finne en strøken facelift 525 eller 530 og til og med rustfri, BMW er ikke ungdomsbil i Tyskland derfor er det lett å finne gode eksemplarer. Men det blir nok å beholde denne, trenger ikke mer motor i dette ladet med de fartsgrenser, veier og bøtenivået vi har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vil si du er en stor fare for trafikken i akselerasjons felt, eller når du skal forbikjøre eller ut av bussstop..

Med 540n så er en forbikjøring,aks osv gjort unna på null komma niks!

Neida bare tuller litt :P fin ogrinal liten traver ;)

★sent from my wifi microwave★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si du er en stor fare for trafikken i akselerasjons felt, eller når du skal forbikjøre eller ut av bussstop.. Med 540n så er en forbikjøring,aks osv gjort unna på null komma niks!Neida bare tuller litt :P fin ogrinal liten traver ;)★sent from my wifi microwave★

Nja, er faktisk ikke så ille :P Henger helt fint med Norsk trafikk og den holdt uanstrengt 140 km/t på Autobahn, men noen racerbil er den nok ikke :)

Deilig med sprek bil ja, har jo selv E90en som sparker greit ifra men det kan være farlig for lappen. Hadde griseflaks på E18 her om dagen da jeg tråkka på litt godt i venstrefila og suste forbi UP på motorsykkel, jeg så luringen og bremset ned og heiv meg inn forran han på fartsgrensen. Så kom en ungdom i en Celica dundrende forbi og han heiv seg etter han i stede, tre kilometer lenger borte sto han med blålysa på i veikanten og hadde stoppa Toyotaen. Det kunne vært meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, er faktisk ikke så ille :P Henger helt fint med Norsk trafikk og den holdt uanstrengt 140 km/t på Autobahn, men noen racerbil er den nok ikke :)

Deilig med sprek bil ja, har jo selv E90en som sparker greit ifra men det kan være farlig for lappen. Hadde griseflaks på E18 her om dagen da jeg tråkka på litt godt i venstrefila og suste forbi UP på motorsykkel, jeg så luringen og bremset ned og heiv meg inn forran han på fartsgrensen. Så kom en ungdom i en Celica dundrende forbi og han heiv seg etter han i stede, tre kilometer lenger borte sto han med blålysa på i veikanten og hadde stoppa Toyotaen. Det kunne vært meg...

Skulle ønske jeg hadde sånn flaks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde sånn flaks

Hehe, ja jeg var meget heldig der gitt. Jeg pleier egentelig ikke å ta slike krumspring i trafikken, iallfall ikke etter at vi årlig har begynnt å ta turer til Tyskland og Autobahn hvor man kan få kjørt ifra seg litt :) Kunne vært på feil sted til feil tid dette ;)

Sånnsett er det greit med 520en, den ypper ikke til grisekjøring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hel

 

Helt ærlig så synes jeg neste bbs ser bedre ut, siden du går for en orginal look. :)

helt enig faktisk!

har forresten ett sett med hjul til deg nå, som du kan ha på vinterhjula! makan til de du har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fredrik 90 changed the title to Min 1994 E34 BMW 520IA Shadowline | Alpina B10 4,6 | E61 545i. Tur til Nurburgring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...