Fredrik 90 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Jeg liker ikke å innrømme det men den ser skammelig bra ut den lille BMWen der Når BMW først entrer markedet for disse bilene så gjør de det på en skikkelig måte, særlig i denne klassen hvor de fleste konkrentene ser ut som brødbokser på hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Facelift-modeller av 5-serien er blitt observert. Etter ryktene vil disse komme om et lite års tid. X3 går forøvrig også gjennom samme stadie: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Da får man bare håpe at M-sporten blir den samme på faceliften som på preface, slik som på E6x LCI (Bortsett fra lykter og interiørdetaljer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Spionbilder av "3-serie" (4-serie) coupè F32 med relativt lite kamuflasje. Bilen på bildene er enten en 435i eller 440i. Kilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Hva skjer med M3 når M4 kommer? Blir den bare i sedan / touring? Begynner å minne meg mer og mer om gjenger det her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Har hørt mye om disse "m4" og 4 serie greiene. Jeg kan ikke skjønne at bmw vil gi fra seg "m3" som et varemerke sånn uten videre. Blir interessant å se når den kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Nå har de første kamuflerte utgavene av kommende 2-serie (tar over for 1-serie coupè/cab) begynt å vise seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Ser ut som om F25 X3 blir faceliftet relativt tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Og jeg fortsetter monologen min. Her er de første bildene av 3-serie GT (F34). Ikke en bil jeg kommer til å trakte etter, men jeg synes den ser bedre ut enn 5-serie GT. Ser også at den har fått luftingen bak forhjulene fra 4-serie coupè. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Og jeg fortsetter monologen min. Her er de første bildene av 3-serie GT (F34). Ikke en bil jeg kommer til å trakte etter, men jeg synes den ser bedre ut enn 5-serie GT. Ser også at den har fått luftingen bak forhjulene fra 4-serie coupè. Liker ikke formen på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Haha Hafsmo, utrolig lik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Edit, ser jeg var litt for treg: viewtopic.php?f=9&t=245827 Her er offisielle bilder av 4-serie coupè concept. Den ferdige modellen vil nok ikke være stort forskjellig fra denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Fysj for et interiør!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Herregud.. Jeg har fått en ny drømmebil basert på eksteriøret.. Den var NYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Utsende var rått det, minner meg om nye 6 serie og 3 serie, virker som en liten mix mellom de bila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå