Eystein Ose Skrevet Oktober 11 Forfatter Skrevet Oktober 11 56 minutter siden, Saltkjelen skrev: Vakkert! Tusen takk!😃 19 minutter siden, mr.pingu skrev: Da kom de bildene jeg ventet på Herlig 🤩 Føles ut som jeg har venta en evighet😂 Men forstår at han må prioritere jobbene som er betalt😅 Veldig spent på dronefilmene! Skulebollen, jonas1///, Bendik Kjellevold og 10 andre reagerte på dette 11 2
papertiger Skrevet Oktober 11 Skrevet Oktober 11 Vakkert, rett og slett! Eystein Ose reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet Oktober 11 Forfatter Skrevet Oktober 11 1 time siden, RF91 skrev: Noice 😎 44 minutter siden, papertiger skrev: Vakkert, rett og slett! 43 minutter siden, Olaandref skrev: Pent Eystein 😍 19 minutter siden, sveigis skrev: Knallfint 😊 17 minutter siden, Skulebollen skrev: Perfekt bil! Tusen hjertelig takk alle sammen! 🤩❤️ Føler meg rimelig ferdig med denne nå når det gjelder utseende
Eystein Ose Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Noen bilder fra første dag på OMS. To bilder tatt av Evgeni/@hanlille på insta Og noen godbiter for meg som er litt ekstra interessert i formelbil-racing Lars S, Dusy, KKME30 og 6 andre reagerte på dette 9
mr.pingu Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Bilen din forblir en smykke 🤩 Så gøy du liker formelbiler Mika sin F1-bil er barnsdomsminner for meg. Fattern så alltid på F1 og jeg husker Mika VS Schumacher og Schumacher vs Kimi veldig godt. Alltid heiet på finnene Ser du forresten på årets sesong? Nå har spenningen kommet tilbake
Eystein Ose Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Tusen takk!😍 Jeg begynte å se etter første sesong med DTS, så har sett alle løp siden 2019. I 2023 var jeg til Barcelona å så løp, meget kul opplevelse! Ja begynner å dra seg til nå, jeg håper Piastri tar det, selvom det hadde vært sykt om Max klarte den snuoperasjonen😅 mr.pingu reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå