Gå til innhold

Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11 - Photoshoot E36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til at eg e heima unde OMS. Håpa eg får med meg min biluinteresserte halvpart ivertfall ein av dagane sånn at eg får sett denna doningen din 😁

Skrevet

Håper ikke du kun drar for å se min, da kan du heller svinge innom garasjen neste gang du er på sunnmøre🙈

Om du skal en dag på OMS anbefaler jeg fredag. Lørdag og søndag er det så sykt med folk i forhold

Skrevet (endret)

Strøkent! Trur eg fortsatt holder en liten knapp på grøftelys istedet for deksel, men eg er neimen ikkje sikker! 😛 

Endret av GtiGtr
Skrevet
1 time siden, Eystein Ose skrev:

Håper ikke du kun drar for å se min, da kan du heller svinge innom garasjen neste gang du er på sunnmøre🙈

Om du skal en dag på OMS anbefaler jeg fredag. Lørdag og søndag er det så sykt med folk i forhold

Eg teinkte tanken om senda deg ein melding når eg henta X5'en, men da passte dessverre dårle med timeplanen 😅 

Ha vå på OMS eit par ganga før og da pleie å ve stinn brakka, ja. E stygt redd for at om da blir tur so blir da nettopp laurdag eller søndag 😅

Skrevet
På 27.9.2025 den 10.45, papertiger skrev:

Innertier 👌

Takker! :D

På 27.9.2025 den 10.59, GtiGtr skrev:

Strøkent! Trur eg fortsatt holder en liten knapp på grøftelys istedet for deksel, men eg er neimen ikkje sikker! 😛 

Ja mulig, men blir nok ikke med det første her. #MansoryGlue

Skrevet
På 27.9.2025 den 11.41, RF91 skrev:

Eg teinkte tanken om senda deg ein melding når eg henta X5'en, men da passte dessverre dårle med timeplanen 😅 

Ha vå på OMS eit par ganga før og da pleie å ve stinn brakka, ja. E stygt redd for at om da blir tur so blir da nettopp laurdag eller søndag 😅

Neste gang må du gi beskjed!

Skrevet
2 timer siden, Eystein Ose skrev:

Neste gang må du gi beskjed!

Okei, ska senda melding ved neste X5-kjøp 🫡

Skrevet

Ja Eystein har sagt det før,at det finnes få Bmwer som slår en e36 av det ryddige slaget og du har en av de ,rett og slett nydelig .😊

Jeg som er hardcore storbil Bmw fan (fra 5 og oppover så kunne jeg lett ha ofret grønn bil for en e36 325 eller 328 .

Disse har jeg kjørt i bøtter og spann og gir meg akkurat like mange smil om munnen som e34 bil.

Lykke til på OMS .

Skrevet
4 timer siden, sveigis skrev:

Ja Eystein har sagt det før,at det finnes få Bmwer som slår en e36 av det ryddige slaget og du har en av de ,rett og slett nydelig .😊

Jeg som er hardcore storbil Bmw fan (fra 5 og oppover så kunne jeg lett ha ofret grønn bil for en e36 325 eller 328 .

Disse har jeg kjørt i bøtter og spann og gir meg akkurat like mange smil om munnen som e34 bil.

Lykke til på OMS .

Takk! Er veldig fornøyd med denne, på sikt håper jeg å få ned i en S54. Men det er et stykke opp og frem, så b28’en får duge enn så lenge.

Er langt fra noe showbil dette, men når jeg får muligheten til å stille ut må jeg bare gripe den sjangsen😃

16 minutter siden, Olaandref skrev:

Men du @Eystein Ose, nå har jeg fingransket BlimE filmen til VikØrsta, uten å se deg der. Fikk ikke du BlimE? 😁

Var et rimelig enkelt svar på den eposten: #BlirIkkjeMed 😂

• 2 weeks later...
  • Eystein Ose changed the title to Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11 - Photoshoot E36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...