Eystein Ose Skrevet Oktober 11 Forfatter Skrevet Oktober 11 56 minutter siden, Saltkjelen skrev: Vakkert! Tusen takk!😃 19 minutter siden, mr.pingu skrev: Da kom de bildene jeg ventet på Herlig 🤩 Føles ut som jeg har venta en evighet😂 Men forstår at han må prioritere jobbene som er betalt😅 Veldig spent på dronefilmene! Skulebollen, mslello, jonas1/// og 9 andre reagerte på dette 10 2
papertiger Skrevet Oktober 11 Skrevet Oktober 11 Vakkert, rett og slett! Eystein Ose reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet Oktober 11 Forfatter Skrevet Oktober 11 1 time siden, RF91 skrev: Noice 😎 44 minutter siden, papertiger skrev: Vakkert, rett og slett! 43 minutter siden, Olaandref skrev: Pent Eystein 😍 19 minutter siden, sveigis skrev: Knallfint 😊 17 minutter siden, Skulebollen skrev: Perfekt bil! Tusen hjertelig takk alle sammen! 🤩❤️ Føler meg rimelig ferdig med denne nå når det gjelder utseende
Eystein Ose Skrevet 40 minutter siden Forfatter Skrevet 40 minutter siden Noen bilder fra første dag på OMS. To bilder tatt av Evgeni/@hanlille på insta Og noen godbiter for meg som er litt ekstra interessert i formelbil-racing KKME30, sveigis, Snagg30 og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå