Olaandref Skrevet Mandag kl. 19:59 Share Skrevet Mandag kl. 19:59 Satser på du blir fornøyd, og det er aller hyggeligst når man vet at de som får delene setter pris på de 👌🙂 Litt puss og polering så blir det blankt og fint, for det ser egentlig veldig bra ut 🙂 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mandag kl. 20:25 Share Skrevet Mandag kl. 20:25 Ville tatt eksosbandasje på dem jeg Jan. De blir fort stygge av oljesøl og fett fra fingre når man skrur sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mandag kl. 22:13 Share Skrevet Mandag kl. 22:13 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Ville tatt eksosbandasje på dem jeg Jan. De blir fort stygge av oljesøl og fett fra fingre når man skrur Coating? viggo E34 og sveigis reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet i går, 05:29 Forfatter Share Skrevet i går, 05:29 9 timer siden, Olaandref skrev: Satser på du blir fornøyd, og det er aller hyggeligst når man vet at de som får delene setter pris på de 👌🙂 Litt puss og polering så blir det blankt og fint, for det ser egentlig veldig bra ut 🙂 Ja dette gleder jeg meg til Ola-Andre ,da jeg vet det vil bli suksess😊 Skal få det fint ,den største utfordringen for meg er selve tilpasningen med det som står på fra før av 😩😊. 9 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Ville tatt eksosbandasje på dem jeg Jan. De blir fort stygge av oljesøl og fett fra fingre når man skrur Ja men er bare det at jeg har lyst til at det ser litt pent ut og oppi der ,men støtter tanken her .😊 7 timer siden, RF91 skrev: Coating? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet i går, 05:30 Forfatter Share Skrevet i går, 05:30 @RF91 Tror faktisk jeg vil ha det som det er på denne 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet i går, 09:39 Share Skrevet i går, 09:39 Ceramic coating har mange fordeler mtp å holde temp nede som da og gir ekstra effekt og du kan få det i farger nå til dags 😉 uansett en flott oppgradering med skikkelig grenrør sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet i går, 11:52 Forfatter Share Skrevet i går, 11:52 2 timer siden, viggo E34 skrev: Ceramic coating har mange fordeler mtp å holde temp nede som da og gir ekstra effekt og du kan få det i farger nå til dags 😉 uansett en flott oppgradering med skikkelig grenrør Akkurat ,det var jeg ikke klar over faktisk Viggo 😊 Men nå har jeg tatt en sjefsavgjørelse på at jeg beholder det som det er foreløpig . Takk det tror jeg skal bli bra . Gleder meg til lyden i full øs 🥳🥳😊 viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet i går, 12:00 Forfatter Share Skrevet i går, 12:00 Smeller like gjerne til med dagen idag . Oppe 05 med et mål for øye og det var å måke frem bilene . Både Delexpressen og 535i stod jo nedsnødd og den viktigste var å få frem Opelen . Den har jo disse møkka calliperene bak med håndbrekk på og skal ikke stå lenge før disse sitter . Bilen har stått siden fredag og stod dønn !! Men dette har jeg stålkontroll på så var bare å bøye seg under og kakke til bøylen som holder håndbrekk og vips rullet hjulene og bil klar for bruk : E34en fikk jeg bort all snøen på og er nå snøfri : E61en har fungert som lærinnebil de to siste dagene og er selvsagt snøfri denne og etter bruk før idag : Nå mener jeg det er meldt oppholds og kaldt en stund så ,nå får jeg finne frem varmedress og teppe og kose meg litt ute fremover med e34en tenker jeg . BMWE39turbo og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå