Fredrik 90 Skrevet Desember 21, 2022 Share Skrevet Desember 21, 2022 Jeg har en sterk mistanke om at dette kommer til å bli Norges best ivaretatte gamle Opel Combo 😅👍 Bimmerlorris, sveigis, Rune-K og 3 andre reagerte på dette 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 21, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2022 29 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Jeg har en sterk mistanke om at dette kommer til å bli Norges best ivaretatte gamle Opel Combo 😅👍 Hahaha 😅😅😅 huff ikke si det en gang Fredrik 😊 Men takk ,har allerede fått en forespørsel om jeg ikke kan ta den på Opeltreff til neste år ,men der går grensen😅 Ampera, Bimmerlorris og Fredrik 90 reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Desember 21, 2022 Share Skrevet Desember 21, 2022 10 timer siden, sveigis skrev: Hahaha 😅😅😅 huff ikke si det en gang Fredrik 😊 Men takk ,har allerede fått en forespørsel om jeg ikke kan ta den på Opeltreff til neste år ,men der går grensen😅 Tenker nok du kommer litt på gli når det nærmer seg Jan sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 22, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2022 10 timer siden, Olaandref skrev: Tenker nok du kommer litt på gli når det nærmer seg Jan Hehe ja ,nei det å reise på et annet treff en Bmw er jo bare knallgøy det men blir nok hovedfokus å holde tritt med de andre ,sånn at de er treffklare 😊 Men var avgårde igår og hentet nye cd / dab spiller til Combo så det drypper jo litt på den og .😊 Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2022 Da er det lillejulaften igjen og for de fleste så begynner vel tingene å falle på plass før den store dagen imorgen 😊 Ting har landet nå her ,foruten at vaskemaskinen gikk at dundas igårkveld og måtte avgårde å kjøpe en ny nå idag ..(Trivelig utgift nå gitt🤬🤬) Men sånn er det rene klær må vi ha uansett så nå står der en ny maskin her og mor smiler igjen . Samtidig er det en merkedag idag . På denne dagen i 2018 skjedde det et totalt vendepunkt for meg . Jeg var med @Fredrik 90 på jobben hans : Vi tok hverandre i hånda og ønsket hverandre god jul og når jeg sjekket tlf på vei hjem ,ligger der altså beskjed at jeg måtte kjøpe 535en som jeg hadde drømt om siden 1996 . Jeg glemmer det aldri i hele mitt liv og tenkte at det er nå eller aldri . Bare det å presentere dette på en lillejulaften til kona var jo en utfordring . Husker jo tok to Løten på styrten i boden og gikk opp og sa ,du elskling ?Nå har jeg en sjans i livet mitt og bla bla bla osv osv ,resten kjenner dere til 😊 Tenk fire år ,det har gått fort . For min del så er 2018 og julegaven der altså e28en ,ingenting som kan slåes . Er jo en god følelse at den nå står trygt i mitt eie . 2018 : 2022: Og her tenker jeg den blir selv om jeg omtrent ukentlig får tilbud om salg . Samtidig her ,så vil jeg ønske alle dere som er innom her en riktig god jul 😊 Kos dere så godt dere kan nå i høytiden . Nå går vi et nytt år i vente og håper det blir et godt år . Forøvrig så ser jeg frem til å se dere igjen på treff osv. God jul fra 5erne og Sveigis 🙏 Olaandref, mslello, Dusy og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 23, 2022 Share Skrevet Desember 23, 2022 14 minutter siden, sveigis skrev: God jul fra 5erne og Sveigis 🙏 Takk det samme, la julefreden komme, nyte tiden med god mat, familien og en tynn en.😇 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 23, 2022 Share Skrevet Desember 23, 2022 5 år har gått fort gitt, tiden flyr 😅 Ønsker deg og dine en riktig god jul 😀 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2022 2 minutter siden, Fredrik 90 skrev: 5 år har gått fort gitt, tiden flyr 😅 Ønsker deg og dine en riktig god jul 😀 Takk det samme Fredrik 😊😊 Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2022 16 minutter siden, Ampera skrev: nyte tiden med god mat, familien og en tynn en.😇 Takk ,ja er på god vei nå . Venter kun på eldstedatter som er på vei hjem nå ,så blir det jul her 😊 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Desember 23, 2022 Share Skrevet Desember 23, 2022 God jul til deg og dine Jan 🎅🏻🙂 Har landet i Tvedestrand nå, og nettopp tvunget meg i gjennom Grevinnen og hovmesteren, selv om den i mitt hode er utgått på dato 🏳️🥵 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2022 11 timer siden, Olaandref skrev: God jul til deg og dine Jan 🎅🏻🙂 Har landet i Tvedestrand nå, og nettopp tvunget meg i gjennom Grevinnen og hovmesteren, selv om den i mitt hode er utgått på dato 🏳️🥵 Takk og i like måte .😊 Du har kommet deg nedover ja ?😊 Ja når den kom på skjermen igår kveld ,ble vi enige om å slå av og satt på musikk kanal isteden ,vi var jo kun oss fire her så da var det litt lettere å bestemme . Satse på å få truffet hverandre en dag nå i julen da Ola-Andre .😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Desember 24, 2022 Share Skrevet Desember 24, 2022 7 minutter siden, sveigis skrev: Takk og i like måte .😊 Du har kommet deg nedover ja ?😊 Ja når den kom på skjermen igår kveld ,ble vi enige om å slå av og satt på musikk kanal isteden ,vi var jo kun oss fire her så da var det litt lettere å bestemme . Satse på å få truffet hverandre en dag nå i julen da Ola-Andre .😊 Det hørtes fornuftig ut, ser heller Flåklypa. 🙂 ja, gi meg et pip når du ser om du kan, om ikke svinger jeg bare nedom og slenger av en liten del en av dagene. 🙂 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2022 1 time siden, Olaandref skrev: ja, gi meg et pip når du ser om du kan Ja gir beskjed 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Desember 24, 2022 Share Skrevet Desember 24, 2022 God jul ønskes fra Grommis og meg 🥳🎵🎄 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2022 1 time siden, Bimmerlorris skrev: God jul ønskes fra Grommis og meg 🥳🎵🎄 Takk det samme 😊 Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå