Slavearbeider'n Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Utrolig hva du fikser Jan! sveigis og KMT reagerte på dette 2
StigJ Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Alltid trivelig å treffes Jan Sees igjen på treff på Fevik 👍 sveigis reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Det her var reparasjon på sitt beste Trenger ikke å bytte delen, bare fikse. sveigis og KMT reagerte på dette 2
sveigis Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 3 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Utrolig hva du fikser Jan! Vel jeg prøver @Slavearbeider'n men ikke alltid jeg treffer blink men . Sånn må det bli når deler er så dyre at man blir matt 😩😊. Neida jeg synes det er gøy og restaurere ting som kan være vanskelig å skaffe . 2 timer siden, StigJ skrev: Alltid trivelig å treffes Jan Sees igjen på treff på Fevik 👍 Takk det samme ,yes we do 😊 1 time siden, mr.pingu skrev: Det her var reparasjon på sitt beste Trenger ikke å bytte delen, bare fikse. Takk for det @mr.pingu 😊.Satser på den fungerer nå . StigJ reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå