Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.E28 og årets første shine.Upd


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Så hyggelig å høre, dette ble jeg glad for 😀 Supert at den ble godkjent, dette er vel fortjent etter all jobben du har lagt ned. Som jeg har sagt til deg før, alt ordner seg for snille gutter 😉 

Når du får skilter nå så vil jeg veldig gjerne bli med ut på veien en tur. Du skal sikkert ut å kjøre litt, sving innom meg på Hisøya 👍

Takk og ikke minst hyggelig sagt Fredrik 😀

Seff kommer jeg og du kan kjøre den til krampen tar deg .

Jeg hadde tenkt om ikke du rett og slett ville låne den en helg .😀

Uansett så må vi ha en tur med den nå straks .👍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Takk og ikke minst hyggelig sagt Fredrik 😀

Seff kommer jeg og du kan kjøre den til krampen tar deg .

Jeg hadde tenkt om ikke du rett og slett ville låne den en helg .😀

Uansett så må vi ha en tur med den nå straks .👍

 

Det hadde vært konge, E28 var første bilen jeg kjørte helt på egenhånd. Det var min tante som hadde en 1985 525i med automat, dette må vært i 2000 da jeg var 10 år gammel. Husker det som det var i går 😀 Har ikke sittet bak rattet på en E28 siden.

Vi må line opp E34en, G30en og E28 og ta noen "familiebilder" 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, NilsP skrev:

Grattis :)

Lett og leve seg inn i situasjonene dine 🤗

(også livredd bt) 🤪

Tusen takk😀

Ja.disse etatene kan skremme skiten av de fleste ,men heldigvis er de fleste fryktelig medmenneskelige ,så går greit likevel.😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sveigis skrev:

Tusen takk😀

Ja.disse etatene kan skremme skiten av de fleste ,men heldigvis er de fleste fryktelig medmenneskelige ,så går greit likevel.😀

Ja.. gjør jo det.

Var og viste min i fjor ifm godkjenning av coilovers, og ville ha økt effekt og sugetrim osv inn i vognkort.. grudde meg veldig, men endte opp med kjekke diskusjoner og bare velstand.. de hadde hatt mindre bra biler innom for og si d sånn 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Det hadde vært konge, E28 var første bilen jeg kjørte helt på egenhånd. Det var min tante som hadde en 1985 525i med automat, dette må vært i 2000 da jeg var 10 år gammel. Husker det som det var i går 😀 Har ikke sittet bak rattet på en E28 siden.

Vi må line opp E34en, G30en og E28 og ta noen "familiebilder" 👍

Da er det på tide.😀

Lån den en helg og kos deg .

Er det minste jeg kan gjøre så snill du har vært mot meg med skilt osv 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, NilsP skrev:

Ja.. gjør jo det.

Var og viste min i fjor ifm godkjenning av coilovers, og ville ha økt effekt og sugetrim osv inn i vognkort.. grudde meg veldig, men endte opp med kjekke diskusjoner og bare velstand.. de hadde hatt mindre bra biler innom for og si d sånn 😎

Ikke sant ?😀

Somregel går ting greit ja ,men nå her nede er de fleste køddene enten pensjonert eller borte .

De som er nå ,er yngre og gjerne interessert i ting .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er skilt på plass og freden har sunket seg over situasjon e28 535i.😀

Veldig rart å se egentlig ,og jo måtte jo teste hvordan den var å kjøre med skilt .

Ble noe helt annet 👍👍👍.

Har jo sagt at jeg er møkkalei ,men pokker ,klør litt etter gammel kjærlighet nå gitt,nemlig den grønne .

Nei nå skal det roes en stund og heller bruke kveldene på fruen og hennes ønsker ,det skylder jeg henne nå .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg igrunn og venter på godværet for klargjøring til treff i helgen .

Jeg skal på Opel og Bmw camping i helga meg og to til .

Det blir stas og første langtur på den .

Kjenner jeg grugleder meg litt .

Alt kan skje på den etappen med en bil som har stått så lenge .

Men skal oppdatere hele helgen tenker jeg for dette blir gøy.

Mine favorittmerker samlet med fine mennesker og masse godt i glasset,ja det passer meg .

Et litt bedre BN 24121 :

37549E92-24E2-4253-8873-7B369CD1652D.thumb.jpeg.b200a7a426115c70db3ab9fecfceb522.jpeg

Irriterendes med regn nå...

Lyst til å høre 80 talls og kjøre e28 535 i ikveld .😀😀❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med skilter 😀

Og i den anledning. Årets uoffisielle  hederspris for bevaringen av eldre BMW, går til Sveigis på Fevik 🥳🤩 Dette for ikke bare å ha bringt en klassisk BMW tilbake på veien, men to klassikere tilbake til livet. Flott jobba kompis, og takk fra oss andre entusiaster for innsatsen. Nå er to BMWer som kunne blitt delebil, vinterbil eller spiker satt i stand slik at de kan nytes i trafikkbildet. Ordføreren sender sine gratulasjoner 👍

Slik skulle det iallfall ha vært spør du meg. Det deles ut priser for å ta vare på historiske bygg og annet, burde vært slik for biler også. Igjen, godt jobba og så vel fortjent 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Kler TS-felger denne synes jeg 👍

Er det et offisielt Bmw/Opeltreff du skal på eller er det bare venner av deg som skal ha dette treffet ?

Det synes jeg og ,men vil ha de andre tilbake nå til uken .😀

Er Bmw car club som skal ha det sammen med Opelklubben .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer så mye med skilter 😀

Og i den anledning. Årets uoffisielle  hederspris for bevaringen av eldre BMW, går til Sveigis på Fevik 🥳🤩 Dette for ikke bare å ha bringt en klassisk BMW tilbake på veien, men to klassikere tilbake til livet. Flott jobba kompis, og takk fra oss andre entusiaster for innsatsen. Nå er to BMWer som kunne blitt delebil, vinterbil eller spiker satt i stand slik at de kan nytes i trafikkbildet. Ordføreren sender sine gratulasjoner 👍

Slik skulle det iallfall ha vært spør du meg. Det deles ut priser for å ta vare på historiske bygg og annet, burde vært slik for biler også. Igjen, godt jobba og så vel fortjent 😀

Fredrik ?

Jeg sier kun tusen takk for meget fine og rørende ord ,det setter jeg pris på 😀.

Ja må vel selv innrømme at det var ingen selvfølge at disse skulle havne på veien  hverken e34 eller e28 og veien har vært lang og humplete.

Hadde jeg bare hatt garasje og lagringsmuligheter .

Men her har jeg stått ute i et rekkehus nabolag med verktøykasse fra Biltema og deler har blitt lagret i klesskap og under senga 😀

Eisenmannpotten husker jeg at den stod sammen med findrressen min i klesskapet .

Så er veldig glad at jeg er ferdig og at jeg nå skal til og kun småpusle med e34en etterhvert .

Den må jo og ha ny clutch og Bavaria skal ta den jobben .

Er helt slutt på sånne småverksteder for min del nå .

Har fått en helt perfekt pris på denne jobben der nå på Bavaria.

Og tror de liker å gå løs på klassiske Bmwer der .😀

Om 14 dager ,så regner jeg med at du kan låne e28en for da skal nemlig jeg til med å begynne å pusse opp hjemme ,og da kan jeg ikke ha fristelser hjemme .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.E28 og årets første shine.Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...