sveigis Skrevet Mandag kl. 17:18 Forfatter Skrevet Mandag kl. 17:18 Jeg si jeg savner dette synet her nå om dagene : Isteden er det jo sånn: Trøsten er jo at vi nå er i februar og tiden går fort mot bare veier igjen heldigvis 😊 Nesten litt dårlig samvittighet for at jeg ikke er ute og gjør noe med den ,men sånn seriøst er det ikke noe krise og viktig som må gjøres . Og med minus fire og vind så er ting komplisert ved og ligge ute og skru . En annen ting er jo det at jeg må kjenne min besøkelsestid med og ligge ute nå pga helsen min foreløpig .😩 Fikk og snappet opp et sett med bremser foran til e28 her om dagen ,komplette calipere og skiver .Skiver er vel ikke noe og ha . Skal hentes nå ila februar . Egentlig har jeg ikke bruk for de ,men tenkte og restaurere de og selge de videre faktisk .😊 Så ja dere ,er lite som skjer her nå men på en annen side så er det jo godt å ha biler som faktisk fungerer og er iorden .😊 E61en skal jo få seg et kraftig løft nå på servicedelen og tror jeg har noen foringer eller noe og i forstilling som må sees over for er lyd der og nå 😊 Og ikke minst den største gleden er jo denne : Fikk jo ikke brukt den noe ifjor pga null førerkort så i år blir det morro 😊❤️ M-jakob, Olaandref, viggo E34 og 3 andre reagerte på dette 6
M-jakob Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ja kan tenke meg det gledes til vår og sommer til å komme tilbake bak rattet igjen. Men du har jo alltid noen prosjekter så tiden går nok fort. Plutselig er det mars og plussgradene er her så tenker jeg det blir bra. Noen planer med E-28 eller er det bare å nyte? sveigis reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Om du legger deg under bilen for å skru i snø og 4 minus, uten at det brenner, så er du enda tøffere enn jeg trodde du var. Og jeg tror du er ganske tøff. Fine sommerbilder. Plutselig er tiden her igjen. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 58 minutter siden Forfatter Skrevet 58 minutter siden 1 time siden, M-jakob skrev: Ja kan tenke meg det gledes til vår og sommer til å komme tilbake bak rattet igjen. Men du har jo alltid noen prosjekter så tiden går nok fort. Plutselig er det mars og plussgradene er her så tenker jeg det blir bra. Noen planer med E-28 eller er det bare å nyte? Ja jeg gleder meg veldig ja 😊 Å jada alltid noe og styre med så tiden går fort ,er bare det at jeg ser ekstra frem til det pga ble jo ikke noe ifjor . Når mars kommer så skjer det ting ja og ting blir bedre. Angående e28 så skal den på en eu kontroll så fort den er ute av dvale ,så må jeg se mer på den ABS sentralen dvs bytte den evnt. Bortsett fra det så skal jeg i år kjøre så mye jeg kan . 51 minutter siden, *MrB* skrev: Om du legger deg under bilen for å skru i snø og 4 minus, uten at det brenner, så er du enda tøffere enn jeg trodde du var. Og jeg tror du er ganske tøff. Fine sommerbilder. Plutselig er tiden her igjen. Haha ja ,verste er at jeg kunne jo tatt et oljeskift nå kun for å vise jeg kan 😅😅. Takk ,ja tiden er her snart nå heldigvis og det gledes veldig .
Olaandref Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden Merkelig vinter dette, lurer litt på hva vi får igjen for alt godværet, har vel hatt en mnd nå med sammenhengende sol og ned mot 17-18 minus over flere dager i strekk. Var oppe og snuste på -2 for noen dager siden, og det føltes mildt 😅 Normalen her er jo mye urolig vær, stormer og varmegrader på denne tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå