Gå til innhold

F10/F11 tråden


Aunli
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, E.H.D skrev:

Ser det ligger et sett på finn.no med et par bilder av felgene på F10. Men det er sikkert 245/40 og 275/35 dekk på de.

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=60728285

Takk E.H.D :D Litt usikker på hva jeg syns om de på F10 :P 

Jeg har nå 275 bak og 245 foran på 350M felger, regner med at samme dimensjon går på 20" tommer også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BimmerFan! skrev:

Takk E.H.D :D Litt usikker på hva jeg syns om de på F10 :P 

Jeg har nå 275 bak og 245 foran på 350M felger, regner med at samme dimensjon går på 20" tommer også?

Bredden er den samme, men profilen skal egentlig være 35 og 30 på 20". De på Finn.no har 40 og 35 siden det er standard på f01 og f07. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du legger ned baksetene kan du flytte "rollo"`en til ett feste øverst på bakseteryggen og trekke ut netting som festes i de holderene. Nettingen er lastesikring som skal hindre lasten å flyge frammover ved en oppbremsing eller kollisjon. 

Rollo er den "bjelken" som inneholder bagasjeroms trekket du kan trekke over bagasjerommet. Mange fjerner denne fordi den tar stor plass og vanligvis ikke brukes. Men ta godt vare på den, for den koster nesten 10000,- å kjøpe ny :P 

 

Laderaumabdeckung-mit-Netz-Kombirollo-BM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Otis skrev:

Om du tenker på for tauing så står det i manualen. 

I manualen står det bare at den ikke kan flyttes, kontakt verkstedet.. Skulle flyttet den 3 meter bakover for å få ut den andre bilen min fra garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet litt og kommet frem til at det skal være mulig å få bilen ut av P uten motorstart på følgende måte: (ikke testet selv da min bil starter...)

Sitér

According to E60orBust, you can do the following:
1: Push start button or attempt to start the car (even if it doesn't turn over, just push it [ignition button] down anyway)
2: Push the [shift] lever twice in to N
3: Push the [shift] lever to N and hold for 5 seconds
4: Transmission is now disengaged for 15 minutes after which it will re-lock itself.


Alternativt finnes det beskrivelser fra BMW som du bl.a. finner her:

http://www.bimmerfest.com/forums/showpost.php?s=730e46b1caa9aa09a87b389a6077fef0&p=6929978&postcount=15

Endret av Fuzzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gode svar i forhold til innpress, har nå litt mer å gå ut ifra når jeg skal ut å handle nye felger.

MEN, har nå dukket opp et annet problem.

Da jeg skulle fjerne gummimattene på gulvet etter vinteren, la jeg merke til at stoffmatta og gulvteppet var kliss bløtt på høyre side bak. Tørket det opp så godt det lot seg gjøre og sjekket teppet på nytt idag, å jaggu har det ikke begynt å bli bløtt/fuktig igjen.

Noen som har den minste anelse hva som har forårsaket dette? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...