E.H.D Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Er kun Norsk språkversjon på LCI utgavene Som sagt så kom norsk språk på 2015 modellen, året etter at LCI kom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Som sagt så kom norsk språk på 2015 modellen, året etter at LCI kom. Var det jeg mente ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olvi Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Ok, takk for tilbakemelding. Når dere først er i gang med voksenopplæring, -LCI står for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Ok, takk for tilbakemelding. Når dere først er i gang med voksenopplæring, -LCI står for? Life Cycle Improvement mener jeg det skal være. Facelift på godt norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Ok, takk for tilbakemelding. Når dere først er i gang med voksenopplæring, -LCI står for? LCI står for Life Cycle Impulse og betyr facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 LCI står for Life Cycle Impulse og betyr facelift.Selvfølgelig. Jeg begynner visst å bli litt trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olvi Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Takker og bukker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsbs79 Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 On 1/4/2016 at 16.07, Walkabout skrev: Gi gjerne beskjed når du får sjekket opp setevarmen, Larsbs79, og hva som må gjøres for å fikse dette. Vedrørende glassbakluken så ante jeg ikke at den skulle sprette opp, hos meg har den alltid blitt liggende. Kanskje jeg må få fikset dette også, så gi gjerne beskjed hva de kommer frem til hos deg her også Hei,har nå fått fikset setevarmen,skinntrekket med varme element måtte byttes på garanti. Har ikke fått svar ang glassluken enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik BM Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 On 7. januar 2016 at 23.25, Fredrik 90 skrev: Min F10 er utrolig god på vinterføre, tar seg frem på de aller fleste steder. Men gode dekk har absolutt alt å si på en bakhjulstrekker, anbefaler Hakkapelittta R2 piggfri +1 på den. Jeg kom fra 10 år sammenhengende med firehjulstrekk og valgte F11 uten (kjøpte 525 i steded for 520 xD) Har ikke angret på valget. Bilen er svært god på vinterføre og med Traction Mode har jeg tilgode å sitte fast eller måtte ta rennafart i bakken. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Solum Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 hei,noen som har mistet varmen i rattet? har forsvunnet til meg,kan kansje være sikring kansje,noen som har opplevd det før? kommer den på automatisk btw eller? vet den funka når jeg kjøpte den men ikke tenkt over det i det siste at den har vært borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 Varmen må slås på med en knapp på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Solum Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 har prøvd det meste av knapper å,hvor blir denne å hvilken symbol har den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 Knappen er på venstre side av rattstammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 Hvordan kan du oppleve at rattvarmen forsvinner når du ikke vet hvordan man aktiverer rattvarmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Solum Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 hehe,kjente den var på når jeg hentet bilen ,men ikke tenkt på det siden,prøvd alt av knapper igrunn men fikk den ikke på igjen,så regner derfor med det er noe som har skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå