sveigis Skrevet Juni 1, 2019 Share Skrevet Juni 1, 2019 Meget bra jobbet her . Sånne detaljer du legger her ,er uhyre gøy 😀 Morro å se du oppdaterer her Marius. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 1, 2019 Share Skrevet Juni 1, 2019 ^ +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Juni 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2019 22 timer siden, sveigis skrev: Meget bra jobbet her . Sånne detaljer du legger her ,er uhyre gøy 😀 Morro å se du oppdaterer her Marius. Takk, det som irriterer meg over Facebook og mye av grunnen til at jeg bruker dette forumet er at ting på Facebook på en måte blir borte og vanskelig og finne igjen og mye sinte kommentarer....... Her inne følger vi hverandre og har god orden og vi respekterer hverandre. Hva tenker andre? Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 2, 2019 Share Skrevet Juni 2, 2019 32 minutter siden, marius_m535_90 skrev: Takk, det som irriterer meg over Facebook og mye av grunnen til at jeg bruker dette forumet er at ting på Facebook på en måte blir borte og vanskelig og finne igjen og mye sinte kommentarer....... Her inne følger vi hverandre og har god orden og vi respekterer hverandre. Hva tenker andre? Helt enig! Er så lei av Facebook; bare mas og rot hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 18, 2019 Share Skrevet Juli 18, 2019 Ble bra med nye bremser Har samme selv, men mangler høyre bak. vet ikke tilfeldigvis av ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Juli 30, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2019 Hei, bakbremser er vanskelig...... Har du klaven er det null problem kaliptre er det ingen mangel vare 🙂 mener delenummer er likt fra E36 3.2 M3, E46 M3 og E39 M5 dog med 40mm stempel tilhørende fra bestemte modeller 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Juli 30, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2019 Clutchen har rundet 80.000 og ferdig 👍 ny original clutch til hyggelige 6500,- mener dette var billigere før.... Spec på E34 M5 S420G6S 6 trinns manuell kasse. 240mm clutch plate med 10spline 29mm. 240mm clutch plate 10spline 29mm. Her kom bryderiet for min del da jeg har hatt og gjøre med mange S420G6S kasser fra E34/E39 540, E46 M3 og E39 M5. Ingående aksel V8 modeller har 10spline 35mm aksel også E46 har 35mm. Jeg må bli bedre på bilder, selve jobben og kule ting som er på verkstedet der jeg skiftet clutchen. Som eksempelvis bygges det en tidsriktig 1974 911RSR replica Porsche, ikke at jeg er Porsche mann men de bilene er gromme bygg....... Next time blir det bedre 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 1, 2021 Share Skrevet Februar 1, 2021 Artig lesning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 Hvor ligger kupé filteret på disse? Samme på sedan tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 11 minutter siden, e30 tic skrev: Hvor ligger kupé filteret på disse? Samme på sedan tro? Samme på sedan . Ligger langt bak under dashbord . Byttet på begge her ,trangt men overkommelig . Modell er din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå