Slavearbeider'n Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 4 minutter siden, tennbrikket skrev: Fant en liten video på youtube, men syns det virket så meget på denne. Regner med du ikke har like sterke? Det er sånne jeg har. Jeg har sota lykteglass så det demper lyset en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 17, 2017 Share Skrevet September 17, 2017 Har endelig fått somlet meg til å ta ett par bilder av lyktene, samt en kvittering fra tidligere eier på hvilke lykter jeg har. DEPO 344-1109l. Leste litt på nettet i går, og der var det noen som hadde 4 små pærer som lyser opp hele ringen, men vet ikke om det er tilfelle her, ser ikke sånn ut fra framsiden hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Oktober 6, 2017 Share Skrevet Oktober 6, 2017 Kjøpte et sett med Mtec Angeleyes, Grøftelys HB4 med motstander fra 9rds.no, samt Alt av interiør lys til min E61! Legger ved noen bilder Btw bildene av ledpakken på 9rds.no er fra bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Oktober 6, 2017 Share Skrevet Oktober 6, 2017 (endret) Nå var det veldig mye snakk om 9rds.no fra deg j0rgz. Du nevner de jo i bortimot hvert innlegg du har her inne. Endret Oktober 6, 2017 av hanzhe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Oktober 6, 2017 Share Skrevet Oktober 6, 2017 (endret) 9 minutter siden, hanzhe skrev: 49 minutter siden, j0rgz skrev: Kjøpte et sett med Mtec Angeleyes, Grøftelys HB4 med motstander fra 9rds.no, samt Alt av interiør lys til min E61! Legger ved noen bilder Btw bildene av ledpakken på 9rds.no er fra bilen min Det var på mitt eget innlegg det da er ikke meningen å spamme ned hele bimmers med det nei, delte bare meningen min i Led tråden Endret Oktober 6, 2017 av j0rgz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Oktober 6, 2017 Share Skrevet Oktober 6, 2017 fikk ikke til å sitere + skrive tekst selv så måtte redigere opprinnelig innhold. j0rgz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Oktober 9, 2017 Share Skrevet Oktober 9, 2017 Noen som har prøvd disse?https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-e39-touring-530d/lykter-angel_eyes/led_paeresett_til_e39_60_angel_eyes_ringer_totalt_2x40w_gst_bm5s_80w__3789917 Ser ut for meg at utformingen hindrer at alt lys kommer inn i optikken, at det blir litt strølys rundt på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2017 (endret) 18 minutter siden, Trond H. Olsen skrev: Ser ut for meg at utformingen hindrer at alt lys kommer inn i optikken, at det blir litt strølys rundt på en måte Det er riktig. Kjøpr m-teck, kun de som duger på pre LCI lykter. (m xenon) Endret Oktober 9, 2017 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Oktober 10, 2017 Share Skrevet Oktober 10, 2017 16 timer siden, Reef89 skrev: Det er riktig. Kjøpr m-teck, kun de som duger på pre LCI lykter. (m xenon) Nå har no jeg en E39 facelift jeg da, men point taken. Har mtec V2, men ser det er komt et lite grønnskjær i ringene så må ha nye pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 15, 2017 Share Skrevet Oktober 15, 2017 Hei @Reef89 Ser du nevner i første post at du fjernet pæresjekken på tåkelys, kunne du linket guiden du brukte til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 Stjeler tråden litt her! 😊 Lå en nydelig f10 bak meg isted med blå aktig tåkelys. Så utrolig lekkert ut kombinert med angel eyes!!! tror du at det kan ha vært xenon? Eller får man LED pærer som gir et blåaktig lys og som matcher med angel eyesa? Og hvor kan jeg kjøpe dette? har en F30 2012 med vanlig halogen tåkelys (standard) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 1 time siden, Kattlikzm skrev: Stjeler tråden litt her! 😊 Lå en nydelig f10 bak meg isted med blå aktig tåkelys. Så utrolig lekkert ut kombinert med angel eyes!!! tror du at det kan ha vært xenon? Eller får man LED pærer som gir et blåaktig lys og som matcher med angel eyesa? Og hvor kan jeg kjøpe dette? har en F30 2012 med vanlig halogen tåkelys (standard) Mulig det var originale tåkelys? F10/11 LCI kom med LED tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 3 timer siden, Walkabout skrev: Mulig det var originale tåkelys? F10/11 LCI kom med LED tåkelys. Men gir de blåaktig lys? så at tåkelysene matchet angel eyesene. Hmmm...? lurer på om det finnes noe lignende for F30! I want it!😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buckwee Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 (endret) 17 minutter siden, Kattlikzm skrev: Men gir de blåaktig lys? så at tåkelysene matchet angel eyesene. Hmmm...? lurer på om det finnes noe lignende for F30! I want it!😊😊 Hvor blått lys det er, kommer an på hvor mange kelvin led-pæren har. Er LED-pæren feks. 6500k, er dette noe som heter "Cool White", og kan gi et blåaktig lys.. Jo lavere kelvin-verdi, jo varmere/gulere lys. Her er noen eksempel: F30 har vell H8 lys - og da kan du leite etter H8 lys på over 6000k - selv om jeg hører at det fineste er 5500k, da dette matcher resten av lysene.. Husk eventuelt endemotstand om du ettermonterer uorginale lys. Endret November 12, 2017 av Buckwee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 54 minutter siden, Buckwee skrev: Hvor blått lys det er, kommer an på hvor mange kelvin led-pæren har. Er LED-pæren feks. 6500k, er dette noe som heter "Cool White", og kan gi et blåaktig lys.. Jo lavere kelvin-verdi, jo varmere/gulere lys. Her er noen eksempel: F30 har vell H8 lys - og da kan du leite etter H8 lys på over 6000k - selv om jeg hører at det fineste er 5500k, da dette matcher resten av lysene.. Husk eventuelt endemotstand om du ettermonterer uorginale lys. Fant denne her. Hva synes du? https://www.ekstralys.no/h8-6000k-led-30w tror du at denne vil gi feilkoder og/eller «blinke» eller evt dø ut på kort tid? Monterte LED skiltlys på E46en for en god del år siden. Dem varte i 2 mnd før en og en diode begynte å dø ut. Ser forresten at de har både 30w og 60w. Regner med at jeg bør gå for 30w slik at jeg ikke får alt for sterkt lys ? (Går ut ifra at jo høyere watt jo sterkere lys?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå