Grhansen90 Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 Trenger du noe i glassfiber. Så kontakt meg på tlf: 93486839 Jeg jobber med å støpe glassfiber deler. Jeg støper alt du skulle trenge til en ålreit pris Mvh Glenn-Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 28, 2016 Share Skrevet August 28, 2016 On 24.8.2016 at 9.38, R Andersen skrev: Ble kjøp av varmepumpe i går. Var tilbud på Jula til kun 4990,-. Litt skeptisk, men lest en del positivt og så har man jo 5 år med garanti. du får gi tilbake melding på den kjekt og vite til senere tid ^^ R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laurdinosaur Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 Skrudde opp armaturer fra biltema på alle veggene unntatt over porten og er veldig fornøgd med lyset fra de. Kan alltids supplere med flere i taket på midten. Men planen er å isolere mot loft og kle taket i gips. 👍🏻 virker kjekt med varmepumpe. Spennende p se om du blir fornøgd med den 😀 Freakshow, Ivrig86 og R Andersen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 Er det noe fremgang med bilen? lest gjennom hele tråden! fantastisk gøy å lese Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2017 Hyggelig at du setter pris på tråden/bygget! Vært opptatt med barn, hus og et par jobbytter i vinter, så bil har det blitt lite tid til, dessverre.... Men nå har det begynt å hjelpe, så venter på å få tak i en elektriker til å få montert strøm i garasjen, slik at jeg får gjort ferdig den. Når den er ferdig så blir bilen flyttet hjem, og jeg kan forhåpentligvis få litt mer framgang i bygget. Nupen1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 10, 2017 Share Skrevet Mai 10, 2017 Venta noen år på at du skal bli ferdig nå R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet September 17, 2017 Share Skrevet September 17, 2017 Hoy!! havna tilfeldigvis innom her 😝 Any gladnyheter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 18, 2017 Forfatter Share Skrevet September 18, 2017 Hoy!! Skal sette inn porter i garasjen denne uken, så det skjer jo noe, men det tar tid..... Så skal det legges fliser og koble til det elektriske. Når det er gjort, så skal jeg få flyttet bilen hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 Da var jeg tilbake her også, sånn delvis. 80% av bildene dine i tråden mangler jo Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 19, 2017 Forfatter Share Skrevet September 19, 2017 (endret) De er lastet opp på Photobucket, så mulig det har blitt noen endringer der. Mulig jeg må oppgradere medlemskap e.l. Har ikke tid til å gjøre noe me det nå, så dere får heller vente på nye bilder når bilen er på plass i garasjen.. Edit; Photobucket skulle jo ha masse penger for å kunne dele bildene, og det gidder jeg ikke. Noen tips om andre steder man kan laste og dele bilder? Endret September 19, 2017 av R Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet September 19, 2017 Share Skrevet September 19, 2017 Flickr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 20, 2018 Forfatter Share Skrevet September 20, 2018 Ivrig86, fupsaker, mcelg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 20, 2018 Forfatter Share Skrevet September 20, 2018 (endret) Da begynner garasjen å bli ferdig, og bilen står for første gang på bakken på ca. 5 år. Bilen er klar for å flyttes til min nye garasje, så nå håper jeg det blir litt mer fart i tråden fremover... Endret September 24, 2018 av R Andersen Nupen1, BjornarHS, ahj og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 20, 2018 Share Skrevet September 20, 2018 Herlig og fin garasje R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 24, 2018 Forfatter Share Skrevet September 24, 2018 Da var endelig bilen på plass i sitt nye hjem. fupsaker, Ivrig86, StigJ og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå