PenguiN- Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Morsommt å se hvor ekstremt man kan bli når det gjelder kjærlighet ovenfor sin elskede bil Mest fisefine jeg har gjort må være å ha kjøpt nye skilt forann/bak KUN fordi jeg synes bilen ser nyere ut med nytypen skilt Kostnad: 140,- Skulle denne tråden dø ut har jeg driti på leggen maks! bombs away! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Tror dette kan bli morsomt! Har ikke rukket å være så fisefin selv enda, eneste blir vel å bytte stereospiller for å matche lyset inni bilen. Bytta fra grønn til rød, kosta rundt 1400,-... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Mest fisefine jeg har gjort med E90en er vel full lakk behandling og detaling en gang i året, samt nye kromstusser på endestussene da de andre var blitt så skittene. Mest fisefine jeg har gjort med E34en er vel å vokse den med Swissvax Blue Weis som koster over 1000 kroner for en liten krukke, samt full skinn rens og behandling av skinnet også med Swissvax produkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Byttet ut alle gulvlister, nedre del av B-stolper, sparkepaneler, hele midtkonsollen og alle dørpanelene i E91en fra lyse grått til svart for å "friske opp" interiøret litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Spørs jo litt hvordan man ser på det, hvilken kost/nytte det gjør. Høyest på listen over unyttige ting jeg har kjøpt, må være kn-filter på e39. Er så godt støyisolert at jeg hørte ikke forsjellen med panseret igjen engang.. God bruk av 1400kr! Både skilt, interiørlister etc. utgjør faktisk en stor forsjell for opplevelsen, rent optisk sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 19" vinterfelger går vel inn her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Har selv gjort som penguin og kjøpt nye skilt til en e46.. Men du verden som det kom seg Og så kostet det jo bare 140kr så det er jo helt klart verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Polert aluminiumen på bærebruene Koster ikke mye penger, men tar tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Nye trelister rund baut frisket virkelig opp interiøret etter de triste standard plastikklistene. Jeg liker litt naturlige materialer som tre i bilen, men mattbørstet aluminium er finere (dog dyrt). Jeg er ingen stor fan av malte lister eller lister av karbon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Morsommt å se hvor ekstremt man kan bli når det gjelder kjærlighet ovenfor sin elskede bil Mest fisefine jeg har gjort må være å ha kjøpt nye skilt forann/bak KUN fordi jeg synes bilen ser nyere ut med nytypen skilt Kostnad: 140,- haha gjor de samme selv til min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Kjøpte nytt orginalt M-tech ratt til min 2003 E39, sidenndet gamle hadde litt antydning til slitasje. Sjeldne 2-delte Alpina-felger til vinterhjul er vel ikke borte det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Swissvax autobahn på dempere og fjærer. Ikke akkurat synlig nå. Men hjalp litt ved spyling osv. Polerer og vokser metallet og lakken i motorrommet også hver høst og vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Har jeg hatt tendensen til å ta med sommerfelgene inn på badet, når de tas av bilen til fordel for vinterdekk. Da blir begge sidene av felgen vasket og polert, samt dekket rengjort i vente av neste års sommersesong. Det som er kjedelig er at badet alltid blir dekket av møkk. Så da må dusjen, gulv og vegger også vaskes etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Kjøpte en BMW-bamse som jeg beltet fast baksetet på E36n, slik at jeg hadde grunnlag for å ikke fylle opp bilen(én plass mindre)! http://images.bimmers.no/files/ojjpl1ogq6lgnh7g8b9v.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Kjøpte en BMW-bamse som jeg beltet fast baksetet på E36n, slik at jeg hadde grunnlag for å ikke fylle opp bilen(én plass mindre)!http://images.bimmers.no/files/ojjpl1ogq6lgnh7g8b9v.jpg Haha den var frekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå