Gå til innhold

Hva er det mest fisefine du har gjort bilen din?

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Morsommt å se hvor ekstremt man kan bli når det gjelder kjærlighet ovenfor sin elskede bil :lol::shock:

Mest fisefine jeg har gjort må være å ha kjøpt nye skilt forann/bak KUN fordi jeg synes bilen ser nyere ut med nytypen skilt :-)

Kostnad: 140,-

Skulle denne tråden dø ut har jeg driti på leggen maks!

bombs away!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mest fisefine jeg har gjort med E90en er vel full lakk behandling og detaling en gang i året, samt nye kromstusser på endestussene da de andre var blitt så skittene. Mest fisefine jeg har gjort med E34en er vel å vokse den med Swissvax Blue Weis som koster over 1000 kroner for en liten krukke, samt full skinn rens og behandling av skinnet også med Swissvax produkter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo litt hvordan man ser på det, hvilken kost/nytte det gjør. Høyest på listen over unyttige ting jeg har kjøpt, må være kn-filter på e39. Er så godt støyisolert at jeg hørte ikke forsjellen med panseret igjen engang.. God bruk av 1400kr!

Både skilt, interiørlister etc. utgjør faktisk en stor forsjell for opplevelsen, rent optisk sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye trelister rund baut frisket virkelig opp interiøret etter de triste standard plastikklistene. Jeg liker litt naturlige materialer som tre i bilen, men mattbørstet aluminium er finere (dog dyrt). Jeg er ingen stor fan av malte lister eller lister av karbon... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsommt å se hvor ekstremt man kan bli når det gjelder kjærlighet ovenfor sin elskede bil :lol::shock:

Mest fisefine jeg har gjort må være å ha kjøpt nye skilt forann/bak KUN fordi jeg synes bilen ser nyere ut med nytypen skilt :-)

Kostnad: 140,-

haha :P gjor de samme selv til min bil :roll::oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg hatt tendensen til å ta med sommerfelgene inn på badet, når de tas av bilen til fordel for vinterdekk. Da blir begge sidene av felgen vasket og polert, samt dekket rengjort i vente av neste års sommersesong. Det som er kjedelig er at badet alltid blir dekket av møkk. Så da må dusjen, gulv og vegger også vaskes etterpå.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...