littlep Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 (endret) Hei, tenkte jeg skulle legge ut litt skrytebilder og info om min bil.Det er en spesiell 09 E91iAT med stort sett alt av utstyr som var mulig å få på denne modellen og individual lakk og interiør. Fargen heter Stratus Grau og interiøret er i Merino Champagne i utvidet omfang med kontrastsømmer og interiørlistene er "piano finish black II with intarsia". Sommerfelgene er 19" BMW Performance 269 og 18" BMW M-sport M193 som vinterfelger.Nydelig bil med herlig motor.Det eneste jeg savnet ombord var bedre lyd, siden det bare var hifi-anlegget originalt, så jeg har oppgradert frontsettet til Focal 100 krs, Gladen subber og ekstra forsterker, Mosconi One 4.Første året gikk den for BMW AG før den ble importert til Norge. Jeg har hatt den siden September 2012.Bilen ble premiert på høsttreffet til BMWCCN 2012 på Frognerseteren med pokal og sjokolademedalje.Premiert på høsttreffet til BMWCCNPokal for best interiørIndividual farge, Stratus Grau Endret Mai 12, 2015 av littlep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Utstyrslisten Type code UT71 Type 325I UL (EUR) Dev. series E91 (MUE) Line 3 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine N53 Cubical capacity 3.00 Power 160 Transmision HECK Gearbox AUT Colour SONDERLACKIERUNG (490) Upholstery SONDERPOLSTERUNG (Z1XX) Prod. date 2009-05-29 Order options No. Description 1CD: BRAKE ENERGY REGENERATION 2MF: M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T. 205: AUTOMATIC TRANSMISSION 216: SERVOTRONIC 230: EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 258: RUNFLAT TYRES 302: ALARM SYSTEM 320: MODEL DESIGNATION, DELETION 322: COMFORT ACCESS SYSTEM 337: M SPORTS PACKAGE 358: CLIMATE COMFORT WINDSCREEN 386: ROOF RAIL 4AE: ARMREST FRONT RETRACTABLE 402: PANORAMA GLASS ROOF 423: FLOOR MATS, VELOUR 428: WARNING TRIANGLE 430: INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431: INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441: SMOKERS PACKAGE 459: SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 464: SKIBAG 481: SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488: LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 493: STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494: SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AC: AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 502: HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508: PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521: RAIN SENSOR 522: XENON LIGHT 524: ADAPTIVE HEADLIGHTS 534: AUTOMATIC AIR CONDITIONING 541: ACTIVE CRUISE CONTROL 563: LIGHTS PACKAGE 6AA: BMW TELESERVICES 6AB: CONTROL TELESERVICES 6FL: USB-/AUDIO INTERFACE 609: NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 612: BMW ASSIST 614: INTERNET 615: ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION 616: BMW ONLINE 620: VOICE INPUT SYSTEM 633: PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 672: CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 676: HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 698: AREA-CODE 2 7RS: COMFORT PACKAGE 7R7: INNOVATIONSPAKET 7SP: NAVI PROFESSINAL W.HANDYPREP.BLUETOOTH 7XA: M LEATH.STEERING WHEEL W.PADDLES/MULTI 704: M SPORT SUSPENSION 715: M AERODYNAMICS PACKAGE 760: INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 761: INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 775: INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SC: COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP: COP CONTROL 801: GERMANY VERSION 863: EUROPE/DEALER DIRECTORY 879: GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 9AA: EXTERNAL SKIN PROTECTION 940: SPECIAL REQUEST EQUIPMENT Series options No. Description 1CB: CO2 CONTENT 321: EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 548: SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851: LANGUAGE VERSION GERMAN Individual data Processing Individual: Sign "BMW individual" 0490 Special painting: Paintwork "stratus grey-metallic" (code 440). Z1XX Special upholstery Full leather Merino champagne (nb. 8 025 169): - module seats with storage net - module door trim - module dashboard / center console / glove box - module parts soft lacquer champagne (05-3442-510.540) - module gaiters / not with option 337 Sewing thread champagne (nb. 2 237 191), code 0671 Z. Quilting yarn champagne (nb. 2 237 192), code 0671 Z. -------------------------------------------------------------------- Quilting yarn for "Sakkokappnaht": Quilting yarn navy blue RR (nb. 7 072 179), Farb Nr. 3356 B. -------------------------------------------------------------------- Seam of front and rear seats according to sport seats individual. Remainder of spec. as leather Dakota black (code LCSW). Floor mats in velour anthracite. Trim of floor mats in Merino champagne (nb. 8 025 169). Sewing thread champagne (nb. 2 237 191), code 0671 Z. 0940 Special equipment on demand Interior trim strips in piano finish "black II" with intarsia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Lekker bil! Flott fargekombo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SundsfjordsBMW Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Ja enig! Sykt digg farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Nyyyydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilunde Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Lekkert! Nydelig interiør.. Tenker det er litt arbeid med å holde det fint i og med at det er så lyst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Lekkert Interiøret er helt prima! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Fantastisk flott bil, helt perfekt i mine øyne Var ett flott interiør også, passer bra med lyst og sort om hverandre Også riktig motor da, sekser bensin blir aldri galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Nice! Digg Fargekombinasjon, utstyr og ikke minst motor helt på topp! (Eneste minus, som du nevner selv, er mangel av hifi pro...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonE34 Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Nydelig bil! Tøft at noen forsatt kjøper bensinsekser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Må være den mest komplette E91 jeg har sett. Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Utrolig flott bil med elskbart interiør!!! Ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Gratulerer med nydelig bil! Helt konge interiør og motor: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Dette var en fin E91 med rikelig med utstyr og flott motor! Hadde en E46 med samme farge for noen år tilbake og det er en nydelig farge som varierer veldig etter lysforhold. Personlig er jeg ikke så fan av at undersiden av dashbordet og midtkonsollen er beige. Har du noen planer for den eller skal den holdes helt original? Syns denne leppen kler fronten godt: http://www.ebay.com/itm/PAINTED-BMW-E90 ... b2&vxp=mtr Edit: Hvis du syns lyden/bassen er litt dårlig i bilen, kan du ta en titt i tråden min og se hvordan jeg lagde til en sub under bagasjerommet i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Hei, takk for mange hyggelige tilbakemeldinger Planen min for bilen er å holde den helt original og pleie den så godt jeg kan. Den har gått ca 58000 km og bærer ikke preg av det, det er nærmest så godt som ingen steinsprut eller sår i lakken. Den ble NAF-testet før jeg kjøpte den og mekanikern der hadde ikke vært borti en så strøken bil etter 50000 km, til og med alle felgene har ingen kantskader. Det eneste jeg tenker å gjøre med bilen er å bytte mellomtonen og diskanten i frontdørene på Gladen X-ION 200 settet jeg har satt inn. Jeg er mer enn snittet opptatt av lyd, og synes lyden blir for spiss med oppsettet jeg har der nå. Planen er å bytte det ut med Focal 100KRS K2, som har ett varmere lydbilde enn Gladen-settet etter det jeg har skjønt? Kom gjerne med anbefalinger om noe har. Bassene fra Gladen-settet er bra nok etter min mening, så det holder. Noe som også er viktig er at anleggsoppgraderingen ikke skal synes, i dag er det bare forsterkeren under dørken bak som vitner at det er gjort en endring. Fargen som det blir sagt over endrer seg mye i forskjellig lys, den er brun i ettermiddagssol, blå i morgensol og grå i gråvær. Ikke minst, en rett 6'er med bensin blir aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå