Gå til innhold

1992 525ix Gletscherblau Metallic - rust, rust, sveiseapparat og motorblokk side 35


henfjel
 Share

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg ferdig! Mangler bare dørtrekk bak (venter på at limet skal tørke, måtte lime på de øverste delene), hanskerom på førersiden og så må jeg ha nytt hanskerom på passasjersiden. Det viste seg at to av festene som holder hengslene/festene var knekt av, så den henger bare på ene siden.. Menmen.

 

Tretrim i birdseye lønn med graphit farge ser sååå bra ut!
50810336956_d355ac089b_b.jpg

50809596273_d6bc2f33fb_b.jpg

50810452297_7722558b10_b.jpg

 

Setene ser også veldig bra ut. Men jeg må prøve meg på en annen type skinnrens og pleie. Jeg prøvde Meguiar's Gold Class Rich Leather Cleaner/Conditioner, men det ble alt for blankt for min del. Så det blir innkjøp av Swissvax leather cleaner og leather milk, så satser jeg på at det ender med den matte finishen jeg ser etter!  :cool:
50810452337_c46bf928a1_b.jpg

50810452382_da30fc9080_b.jpg

 

 

Dørsidene ser også veldig bra ut! Ser frem til å få montert bak også, så det blir komplett.
50810337141_5860d2f38a_b.jpg

50810452517_f35b39a017_b.jpg

 

 

Nå skal jeg være borte fra bilen en stund igjen, men når jeg er tilbake blir det montering av dørtrekk og forhåpentligvis montering av hanskerom på begge sider foran! OG jeg skal prøve å få på plass PowerFlex foringer i traversen. Det blir bra!

Endret av henfjel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Mye finere med skinn i E34 :) Skulle gjerne hatt likt ratt som ditt, men det er vel ikke mulig da jeg har airbag. :P

Er det vanlig at henglsene til hanskerommet blir knekt eller? Hanskerommet i min kjennes ut som det skal falle ned på gulvet når jeg åpner det.. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@DanielStance: Helt enig! Nei, du må nok ha rattstamme fra bil uten airbag da.. Det er ikke selve hengselen som er knekt, men det festet på selve hanskerommet som hengslen sitter i. Men det hender at hengslene løsner. De kan lett festes igjen, du må bare under der og se :)

 

@sveigis: Takk! Nei, jeg syns heller ikke de vanlige trefargede listene er noe fine, men akkurat de jeg har er utrolig fine. I tillegg er de veldig sjeldne, er visst et fåtall av bilene som ble levert med graphit birdseye maple. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@DanielStance: Helt enig! Nei, du må nok ha rattstamme fra bil uten airbag da.. Det er ikke selve hengselen som er knekt, men det festet på selve hanskerommet som hengslen sitter i. Men det hender at hengslene løsner. De kan lett festes igjen, du må bare under der og se :)

 

Ja, stemmer.. Er vel ikke så smart å fjerne airbag, siden det liksom er "sikkerhetsutstyr", men på en annen side så vet jeg ikke hvor mye brukbar en 20+ år gammel airbag er :P Men finnes ikke det en versjon av det rattet, MED airbag også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • henfjel changed the title to 1992 525ix Gletscherblau Metallic - rust, rust, sveiseapparat og motorblokk side 35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...