Freakshow Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 se her ja! ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 Ja, det der gjorde seg virkelig. Så utrolig mye bedre å sitte i enn stoffsetene jeg hadde! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Ble bra det der, ja! henfjel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Eeelendig til å huske å ta bilder, men jeg kvier meg liksom litt til å gjøre det før jeg har både midtkonsoll og dørpaneler helt på plass! Skal jo se komplett ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Lest gjennom loggen din nå!! WOW!!!! Imponerende arbeid du gjør FØLGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Så gøy! Takk så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 (endret) Utrolig strøken! Blir sikkert mye bedre med skinn seter Endret Februar 20, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Flott bil, du gjør en utrolig bra jobb med å holde den original og strøken!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Takk begge to! Hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 (endret) Nå nærmer det seg ferdig! Mangler bare dørtrekk bak (venter på at limet skal tørke, måtte lime på de øverste delene), hanskerom på førersiden og så må jeg ha nytt hanskerom på passasjersiden. Det viste seg at to av festene som holder hengslene/festene var knekt av, så den henger bare på ene siden.. Menmen. Tretrim i birdseye lønn med graphit farge ser sååå bra ut! Setene ser også veldig bra ut. Men jeg må prøve meg på en annen type skinnrens og pleie. Jeg prøvde Meguiar's Gold Class Rich Leather Cleaner/Conditioner, men det ble alt for blankt for min del. Så det blir innkjøp av Swissvax leather cleaner og leather milk, så satser jeg på at det ender med den matte finishen jeg ser etter! Dørsidene ser også veldig bra ut! Ser frem til å få montert bak også, så det blir komplett. Nå skal jeg være borte fra bilen en stund igjen, men når jeg er tilbake blir det montering av dørtrekk og forhåpentligvis montering av hanskerom på begge sider foran! OG jeg skal prøve å få på plass PowerFlex foringer i traversen. Det blir bra! Endret Januar 11, 2021 av henfjel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Se der ja! Mye finere med skinn i E34 Skulle gjerne hatt likt ratt som ditt, men det er vel ikke mulig da jeg har airbag. Er det vanlig at henglsene til hanskerommet blir knekt eller? Hanskerommet i min kjennes ut som det skal falle ned på gulvet når jeg åpner det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Dette ble knallfint og helt ærlig så er ikke jeg noe trefantast. Men de listene inni bilen din er faktisk fine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 @DanielStance: Helt enig! Nei, du må nok ha rattstamme fra bil uten airbag da.. Det er ikke selve hengselen som er knekt, men det festet på selve hanskerommet som hengslen sitter i. Men det hender at hengslene løsner. De kan lett festes igjen, du må bare under der og se @sveigis: Takk! Nei, jeg syns heller ikke de vanlige trefargede listene er noe fine, men akkurat de jeg har er utrolig fine. I tillegg er de veldig sjeldne, er visst et fåtall av bilene som ble levert med graphit birdseye maple. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 @DanielStance: Helt enig! Nei, du må nok ha rattstamme fra bil uten airbag da.. Det er ikke selve hengselen som er knekt, men det festet på selve hanskerommet som hengslen sitter i. Men det hender at hengslene løsner. De kan lett festes igjen, du må bare under der og se Ja, stemmer.. Er vel ikke så smart å fjerne airbag, siden det liksom er "sikkerhetsutstyr", men på en annen side så vet jeg ikke hvor mye brukbar en 20+ år gammel airbag er Men finnes ikke det en versjon av det rattet, MED airbag også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 Nei, er nok greit å ha det når man først hadde det som utstyr. Jo, det er en versjon av det med airbag, men akkurat det rattet har visst forskjellig kobling fra de andre airbagrattene. Her står det litt iallefall! http://forum.bmw5.co.uk/topic/54844-e34-steering-wheel-options/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå