Shattered Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 Bygger bare om først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2016 17 minutter siden, Shattered skrev: Bygger bare om først! haha, passe på å få bakkestart hver gang jeg skal avgårde altså? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2016 11 minutter siden, Shattered skrev: Jepp! haha god plan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2016 Får vel legge inn noen bilder da, begynner p bli en stund siden teppet er ute nå, noen gode tips for å tørke dette? hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 Fy, så pent det interiøret er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2016 3 minutter siden, Gabz skrev: Fy, så pent det interiøret er takk for det gabz ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Nydelig interiør uten tvil :). Er det storjobb innvendig på gang ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 38 minutter siden, sveigis skrev: Nydelig interiør uten tvil :). Er det storjobb innvendig på gang ? Takk for det Jan funnet vann under teppet bak så er tatt ut til tørk. Du får gå tilbake i tråden og lese litt så finner du lettere svar ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Ahh ,da skjønner jeg.:). Ja enn blir aldri arbeidsledig med eldre biler nei. Men kan dette være årsaken til at bilen ikke vil starte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 2 timer siden, sveigis skrev: Ahh ,da skjønner jeg.:). Ja enn blir aldri arbeidsledig med eldre biler nei. Men kan dette være årsaken til at bilen ikke vil starte? nei en blir desverre ikke arbeids ledig =/ syns jeg har vært jævlig uheldig i det siste med den bilen nei er nok ikke det, alt vann er tørka og det har ikke vært borti noe elektronisk heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Pass på og sjekk rundt drenering om det har rusta og Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Nydelig interiør Har samme problem med min, kan virke som det er pakningen i selve døra som er gåen. Skal visst gå ann å fikse med butylbånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 23 minutter siden, RemyNG skrev: Pass på og sjekk rundt drenering om det har rusta og Rust hvor da? Oo 10 minutter siden, osteper skrev: Nydelig interiør Har samme problem med min, kan virke som det er pakningen i selve døra som er gåen. Skal visst gå ann å fikse med butylbånd. Tenker du på damp sperra? Eller selve dør pakninga rundt døren? ja interiøret er pent ^^ men lurer på å bytte det ut faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 2 minutter siden, Freakshow skrev: Rust hvor da? Oo Tenker du på damp sperra? Eller selve dør pakninga rundt døren? ja interiøret er pent ^^ men lurer på å bytte det ut faktisk Bytte til hva da, taxi-svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå