Poppy Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Hammond skrev dette på FB for litt siden.. Hmmm Richard Hammond New Top Gear host to be announced at 15:00 (GMT) Stay tuned. Ingen av programlederne har facebook-sider som er styrt av dem selv. Så alt det der er kun bullshit. De har derimot twitterkontoer alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Ingen av programlederne har facebook-sider som er styrt av dem selv. Så alt det der er kun bullshit. De har derimot twitterkontoer alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 Sendeskjema og bilmodeller til den kommende Wheeler Dealers-sesongen. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 Jeremy Clarkson Sacked by the BBC Det har riktignok ikke kommet ut noe offisielt enda, men ser for meg det kommer ganske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 HVIS det er tilfelle, så har kanskje BBC begått deres aller største tabbe noen sinne... Daniel. og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 De kommer til å tape MYE på den avgjørelsen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Spørst om James og Richard vil være med videre eller ikkje no når han får fyken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Spørst om James og Richard vil være med videre eller ikkje no når han får fyken Begge har sagt at de ikke gjør TG uten Clarkson. Dette passer kanskje bedre inn her? bimmerR og Sammyen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Da var det bekreftet. Hvem vet, kanskje dette er til det beste? Top Gear har blitt verre og verre sesong for sesong (det tok seg riktignok litt opp nå sist etter min mening), så kanskje det er på tide at det blir forandringer? Det blir ihvertfall spennende å se hva som skjer videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 (endret) Tja, verre og verre, det har vært både bra og dårlige episoder. Nå har jeg sett min siste episode og kjøpt min siste Top Gear effekt. Hva som skjer videre med konseptet Top Gear uten Clarkson driter jeg i. Men jeg holder på håpet: Da Chris Harris gikk fra Drive startet han eget program som gav han mye friere tøyler og innholdet ble ikke verre av den grunn. . Jeg håper og tror at Clarkson har et tiår til å servere Håper bare at Hammond og May gidder å bli med videre, er nok mange der ute som vil bla opp godt for at gutta skal lage TV for dem. Endret Mars 25, 2015 av noekult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Når det gjelder streaming av feks Top Gear så er det et program som heter Popcorntime som fungerer nett som netflix/thex bare at det er 100% lovlig og gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 Popcorntime er ikke lovlig nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 Nope... 100% ulovlig, men også 100% cool... http://www.bt.dk/film-og-tv/danske-advokater-staar-klar-nu-falder-boederne-over-popcorn-time-brugere Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 Wheeler Dealers har begynt å legge hele episoder ut på nettet, så da er det jo verdt å nevne den siste: https://www.youtube.com/watch?v=Xaxber71nAg Resten kan finnes her HPVL, Fredrik 90 og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Wheeler Dealers har begynt å legge hele episoder ut på nettet, så da er det jo verdt å nevne den siste: Resten kan finnes her Så lenge varte den moroa.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå