Werther Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Han kameraten din med Volvo....Hva er innskudd og leie pr mnd på en så dyr bil med 60k km pr år? Det hørtes dyrt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 (endret) Vet ikke helt, kan spørre neste gang jeg treffer han hvis jeg husker. Vet at restverdi er 350.000 og at nypris var ca 750.000. Tenker sikkert 100.000 i innskudd, så da er det bare å regne. Er firmabil, så koster ikke min kompis så mye sånn sett. Bortsett fra firmabil skatt da. Mistenker også veldig at jeg ender opp med den om to og ett halvt år, hvis den ikke har vært utsatt for noe store greier. Ellers så er min friskmeldt igjen. Vann som trenger inn i sensorene ved blinklyset og ødelegger de. I tillegg så ble skiver foran skiftet da det var kast i de, pluss bra slitekant. Ikke fornøyd med at de er kast etter bare 54000km, og Bilia skulle ha over elleve tusen før rabatt. Synes det er i overkant dyrt for bremser foran. Så nå er det nye bremser rundt om, da bremsene bak ble byttet i høst. Så nå håper jeg at det ikke kommer noe særlig mer utgifter på Bmwn, og at 200.000 km servicen på V70n ikke blir veldig dyr. Endret Februar 20, 2015 av flobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Får håpe de feilene som har vært nå er tatt og at det ikke er mer igjen som kan gå galt Men jeg må si at det var da utrolig tidlig å bytte skiver da, mine skiver skal ikke byttes før om 35 000 km sier komputeren men klossene må visst tas foran om noen tusen. Min har gått 58 000 km og ikke så langt unna din, men det kommer nok veldig an på kjøremønster Ser Bilia er billigere en Bavaria i såfall, hørte bare for morroskyld hvor mye de skulle ha for å bytte skiver og klosser foran og bak. Det er jo en kostnad jeg må regne med å ta i mitt eierskap og de skulle ha intet mindre enn 17 000 kr, skamme seg skulle de... Menmen, koster å være kar sier dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 17000 kr for skiver og klosser foran og bak?! GALSKAP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Hvordan kan det være så dyrt? Skulle nesten trodd at det var karbon-keramiske bremser, jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Jeg spurte om de var laget av gull men det synes de ikke var noe morsomt, blir nok å kjøpe originalt og få ett annet verksted til å bytte det når den tid kommer. Kanskje ta det på merkeverksted i Sverige eller Tyskland Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Jeg spurte om de var laget av gull men det synes de ikke var noe morsomt, blir nok å kjøpe originalt og få ett annet verksted til å bytte det når den tid kommer. Kanskje ta det på merkeverksted i Sverige eller Tyskland Slitedeler går jo fint an å få byttet fra et annet godkjent verksted som ikke har så stive priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 Vil tydeligvis ikke byttes ut, nekter dermed å starte. Kjempefint når jeg skal være hos forhandler omtrent nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 Med starthjelp fra skodaen til svigers ble det liv i den. Så nå er den levert og dette kapittelet avsluttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Typisk det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Kjipt og så typisk at det skulle skje akkurat idag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 nydelig f11! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 (endret) Jo takk takk, alt i alt var jeg veldig fornøyd med den. Siste tiden var barnesykdommene også plukket bort. Den ligger til salgs hos Sulland i Hamar nå. Bmw F11 Og den er garantert ikke den verst behandlede bilen til salgs fortiden, da jeg er veldig nøye med bilene mine. Ikke kjørefort i fartsdumper, ikke høyt turtall på kaldt motor, vaske ofte, osv. Endret Januar 14, 2016 av flobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå