Skare1 Skrevet September 15, 2017 Share Skrevet September 15, 2017 Nydelig! RemyNG reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 16, 2017 Forfatter Share Skrevet September 16, 2017 13 timer siden, danskiii skrev: Snadder så det gjorde seg! Må få en bil som jeg kan farge på selv en dag, for det var helt fortreffelig Ble faktisk det 😊. Er veldig spent på ferdig resultatet på bilen. Skal trekke litt flere deler i skinn, dashbordet og blir eventuelt gjort det i senere anledning. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 16, 2017 Share Skrevet September 16, 2017 Kommer du til å trekke om dashbordet så det blir sydd, eller blir det trukket uten hensyn til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 16, 2017 Forfatter Share Skrevet September 16, 2017 24 minutter siden, Saltkjelen skrev: Kommer du til å trekke om dashbordet så det blir sydd, eller blir det trukket uten hensyn til dette? Det blir nok sydd, prøve å få til tilnærmet lik orginale dashbordet som ble levert. Har fått en god del bilder av åssen det ligger og hvor sømmene går. Har så vidt begynt å stripe ned gamle dashen for vinylen som sitter på fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 16, 2017 Share Skrevet September 16, 2017 Herlig, akkurat det jeg håpet du skulle si! Det kommer til å bli tipp-topp! For øvrig griselekkert med stolene på plass. Har du erfaring med å farge alcantara forresten? Er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 16, 2017 Share Skrevet September 16, 2017 Blir skamrått dette, Remy! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 16, 2017 Forfatter Share Skrevet September 16, 2017 1 time siden, Saltkjelen skrev: Herlig, akkurat det jeg håpet du skulle si! Det kommer til å bli tipp-topp! For øvrig griselekkert med stolene på plass. Har du erfaring med å farge alcantara forresten? Er det mulig? Jeg føler hvertfall at det er viktig å prøve så godt som mulig at det ser orginalt ut selv om man gjør det selv. Eh det er fullt mulig som jeg har forstått å farge det. Satt meg inn i det for lenge siden men har helt glemt åssen det gjøres. Husker det var flere som tilbydde farge til dette. 37 minutter siden, Gabz skrev: Blir skamrått dette, Remy! Stå på Å takk 😊. Ja jeg tror dette gjør seg veldig bra når det er ferdig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 16, 2017 Forfatter Share Skrevet September 16, 2017 Heia bloggæææn!! Da har jeg starta med fremre dørtrekkene. Med de ferdig er fokuset bak mye lettere da det blir alt bak. Thundercoil og Bendik Kjellevold reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 17, 2017 Forfatter Share Skrevet September 17, 2017 Da var fremre dørtrekk ferdig og montert 😊. Ble hvertfall bedre helhet fremme. Da er det bare alt bak igjen. Dørarmlene montert ferdig. Og på plass i bil. Litt skinn rundt rattstammen og. Bendik Kjellevold, Daniel., sAlnes og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 19, 2017 Forfatter Share Skrevet September 19, 2017 Liten update. Har hatt nok farge til å ta litt mer enn bare dørtrekkene men også nakkestøttene og armlene før jeg faktisk gikk tom for farge. Heldigvis dukka fargen opp idag så da er det bare sitte pute og ryggdelen igjen bak før jeg ferdig med hele interiøret. 500ml til med farge og litt mer finish 😊 Armlenet bak ferdig farget og med finish. Dett var dett. Begynner med ryggdelen ikveld 😊. Slavearbeider'n, danskiii, Bendik Kjellevold og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 20, 2017 Forfatter Share Skrevet September 20, 2017 Da nærmer det seg snart ferdig 😊. Baksete ryggen ligger til tørk og herding etter finishen er lagt på. Tatt inn sitteputen nå for vasking og preping før farging. Det trengte den virkelig. Lagt på sterk såpe (Nerta sitt) Litt forskjell ja 😂 her var det mye dritt Da er såperestene fjernet, går over med alkohol rens og lighter bensin etter det har tørket. Thundercoil, Slavearbeider'n, Bendik Kjellevold og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 20, 2017 Forfatter Share Skrevet September 20, 2017 Da var man endelig ferdig alle setene 😊 nå kan man begynne med noe annet Da er det greit med litt bilder. Positiv, danskiii og Slavearbeider'n reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 20, 2017 Share Skrevet September 20, 2017 Ble fantastisk dette RemyNG reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 20, 2017 Share Skrevet September 20, 2017 Nydelig Skal du ta underdel av dash også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet September 20, 2017 Share Skrevet September 20, 2017 (endret) Ble bra! men syns carbonfolie og at telefonen mangler i midtkonsollen trekker ned, men dette har du vel planer om å endre på allerede tenker jeg Endret September 20, 2017 av stoltbmwelsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå