E.H.D Skrevet September 16, 2020 Forfatter Share Skrevet September 16, 2020 6 timer siden, awt skrev: Ja, har sett endel på de filmene, og spesielt den om forskjellige typer dekk i forskjellige temperaturer er veldig interessant. Problemet er at det gjør meg enda mer forvirret/usikker. 😛 Har du hørt med @Walkabout om hans erfaringer med Vredestein Wintrac Pro vinterdekkene som han montere i vinter? Han kjører jo endel mer enn meg også, og har i tillegg bredere bakdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 16, 2020 Share Skrevet September 16, 2020 Har sjekket, lest og sett på det meste, og det er vel der hovedproblemet er. Jo mer man sjekker, jo mer usikker blir man. 😛 Klarer ikke å glemme X-ice snow helt, da jeg er usikker på om jeg klarer å sove godt om jeg sender frue og barn til fjells vel vitende om at det står kontinentale dekk på bilen. Kjenner jeg meg rett klarer jeg aldri å bestemme meg, og ender opp med enda en sesong med 17" piggdekk. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 17, 2020 Share Skrevet September 17, 2020 (endret) 18 timer siden, E.H.D skrev: Har du hørt med @Walkabout om hans erfaringer med Vredestein Wintrac Pro vinterdekkene som han montere i vinter? Han kjører jo endel mer enn meg også, og har i tillegg bredere bakdekk. Vredestein Wintrac Pro har fungert knall, @awt. Synes de er bedre enn Nokian Hakka R2 som jeg kjørte på før. Ble f.eks. overrasket av et uvær med tung snø fra Stavanger til Grimstad en sen kveld da flere biler slet med å komme seg opp bakker, men det var ikke noe problem for disse dekkene. Endret September 17, 2020 av Walkabout Marius2002 og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojask Skrevet Desember 11, 2020 Share Skrevet Desember 11, 2020 Nydelig bil! Helt perfekt høyde 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 6, 2022 Forfatter Share Skrevet November 6, 2022 (endret) Kan ikke la denne tråden død helt, for jeg har altså bilen enda. Og i dag var det omlegging til vinterhjul, mest fordi kalender sier det er på tide, mens yr.no melder 10-12 grader i overskuelig framtid. Blir nå fjerde vinteren med Michelin Pilot Alpin 5 vinterdekkene som jeg er utrolig godt fornøyd med. Endret November 6, 2022 av E.H.D mslello, papertiger, StigJ og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 6, 2022 Share Skrevet November 6, 2022 Fremdeles en vanvittig fin F10 dette, kunne gjerne sett fått litt flere ferske bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 6, 2022 Share Skrevet November 6, 2022 Gjorde det samme i går, selv om det ikke har vært noe tegn til vinter her heller 😅 351M er heldigvis ganske pene felger, så det er ingen krise sånn sett 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 6, 2022 Forfatter Share Skrevet November 6, 2022 28 minutter siden, papertiger skrev: Fremdeles en vanvittig fin F10 dette, kunne gjerne sett fått litt flere ferske bilder Ja, liker nesten bilen mer og mer slik dens sedanform fremstår som en kontrast til dagens SUV-dominerte bilpark. Uff ja, har blitt dårlig med nye ilder i det siste. 17 minutter siden, Daniel. skrev: Gjorde det samme i går, selv om det ikke har vært noe tegn til vinter her heller 😅 351M er heldigvis ganske pene felger, så det er ingen krise sånn sett 😄 Felgene er greie nok, men tyngden på de irriterer meg hver gang jeg legger om. Og 19" ser en anelse små ut på min bil med såpass mye senk. Skulle gjerne hatt noen lette 20" felger til vinteren også, men det har nå foreløpig ikke blitt noe av. Av originale er det bare 409m felgene som jeg tror er lette nok til å være aktuelle, men disse kommer stort sett bare med et32 foran og et25 bak, og jeg vil egentlig ha et25 rundt hele. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet September 4, 2023 Share Skrevet September 4, 2023 Hvordan går det med denne perla av en bil?😊 Nye bilder på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 5, 2023 Forfatter Share Skrevet September 5, 2023 10 timer siden, Jonas_S skrev: Hvordan går det med denne perla av en bil?😊 Nye bilder på vei? Går bra med denne, ingen problemer selv om den bikket 10 år i vår. 😀 Har blitt sløv med kameraet i det siste, så ikke så mye nye bilder nei. sveigis og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet September 17, 2023 Share Skrevet September 17, 2023 Har du noen nye bilder av den da?🤩 Hvor mye har denne ruslet nå?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 17, 2023 Forfatter Share Skrevet September 17, 2023 4 timer siden, Jonas_S skrev: Har du noen nye bilder av den da?🤩 Hvor mye har denne ruslet nå?😊 Dårlig med bilder altså 😔Og den passerte 100000 km nå før sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 17, 2023 Share Skrevet September 17, 2023 Er jo sånn sett imponerende det på ti år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå