BjornarHS Skrevet Februar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2017 Fikk kjørt bilen entur ut av garasjen idag, sannsett bare ut og inn, men kan jo være greit siden den har stått på samme plass siden november Mottatt "indivdual" emblem som skal være på hanskerom-listen. Helst skulle jeg felt denne litt inn, men usikker hvordan man skal få til dette uten at det blir stygt.. Hadde og planer om å lakke emblemet, for så å pusse fint over, slik at kun rammen rundt og bokstavene ble blanke Bendik Kjellevold reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 18, 2017 Share Skrevet Februar 18, 2017 Kjenner du noen med fres burde det være grei skuring å ordne det der. bare finne fresbor med samme radius som hjørnene. tror derimot det blir mere en fint nok slik det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2017 2 minutter siden, hsd skrev: Kjenner du noen med fres burde det være grei skuring å ordne det der. bare finne fresbor med samme radius som hjørnene. tror derimot det blir mere en fint nok slik det er. Finest med plain blank eller blank/sort du tenker? Ja..har tenkt på det med fres, saken er at det virker som det er trekt et slags skinn rundt listen, som jeg frykter kansje vil "trekke" seg vekk fra hullet med tiden, vanskelig å forklare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2017 (endret) Glemte å nevne det i innlegget igår, men har og kjøpt ny grill til m-fangeren. Kom over en brukt grill på koed for 90,- så det var igrunnen en ganske smal sak. Grillen er av typen ala "lux", men denne er helt tett kontra "lux". Var litt i stuss hvordan dette ville påvirke kjølingen til radiatoren, men ser at den grillen er så lang nede at bare ca. halve grillen dekker radiatoren (hadde det gått så mye utover kjølingen så hadde vell ikke bmw laget desse grillene heller). Invisterte og i et deksel som skal være under radiatoren (brukt, koed). Føler det er så nakent under fronten der med tanke på det kun er framfanger, så ingenting bakover... Bilde av del: Photoshoppet front: Før: Etter: Noen formening om hva som passer best? Så bestilte jeg tidligere i uken og folie til frontlyktene. Planen var lamin-x (noe jeg har hatt to ganger før, kjempe produkt!), men grunnet denne koster 550,- ish (+evt. toll) så tenkte jeg at jeg denne gangen kunne prøve en ebay-film til 100,-. Er litt skeptisk, menmen, verdt og gi det et for søk. Kom gjerne med tilbakemelding om noen har prøvd denne (eller lignende ebay film)! Endret Februar 19, 2017 av BjornarHS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 19, 2017 Share Skrevet Februar 19, 2017 50 minutter siden, BjornarHS skrev: Glemte å nevne det i innlegget igår, men har og kjøpt ny grill til m-fangeren. Kom over en brukt grill på koed for 90,- så det var igrunnen en ganske smal sak. Grillen er av typen ala "lux", men denne er helt tett kontra "lux". Var litt i stuss hvordan dette ville påvirke kjølingen til radiatoren, men ser at den grillen er så lang nede at bare ca. halve grillen dekker radiatoren (hadde det gått så mye utover kjølingen så hadde vell ikke bmw laget desse grillene heller). Invisterte og i et deksel som skal være under radiatoren (brukt, koed). Føler det er så nakent under fronten der med tanke på det kun er framfanger, så ingenting bakover... Bilde av del: Photoshoppet front: Før: Etter: Noen formening om hva som passer best? Så bestilte jeg tidligere i uken og folie til frontlyktene. Planen var lamin-x (noe jeg har hatt to ganger før, kjempe produkt!), men grunnet denne koster 550,- ish (+evt. toll) så tenkte jeg at jeg denne gangen kunne prøve en ebay-film til 100,-. Er litt skeptisk, menmen, verdt og gi det et for søk. Kom gjerne med tilbakemelding om noen har prøvd denne (eller lignende ebay film)! Ble et lite løft med grillen. Tommel opp fra meg! Har god erfaring med ebayfilm. Har det på frontlyktene mine, kanskje litt stivere enn lamin x, men med varmepistol så blir den fin og tøyelig. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2017 Godt å høre! Satser på at den filmen jeg og har kjøpt er bra da! Eneste minuset er at den ikke er ferdigkuttet, men det er ikke noe problem sannsett. Håper sotmessig at den er cirka der laminx sin tint er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 Blir meget bra med riller i fanger fremme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 33 minutter siden, Skulebollen skrev: Blir meget bra med riller i fanger fremme! Satser på det Har vært litt i vurdering på det lenge, men bare blitt vekkvurdert pga. de koster 5-600 nye, men så kom jeg over en fint brukt på koed for 90,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 blir bra med grillen trur jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 3 timer siden, Freakshow skrev: blir bra med grillen trur jeg! Ja, tror det blir kledelig! Kan oppdatere litt hva en har gjort i helgen: Motor: Skiftet tettning/simmering i bakkant: Sjekket rådelager: Ser greit ut for en motor som har gått i underkant av 200 000km. Montert resten av deler, samt ny bunnpakning og ny pakning på sil/oljepumpe: Grillen ankomt (må lakkes): Deksler som skal være under framfanger, synes det har vært så nakent under der: Freakshow, Skulebollen, santho96 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2017 Liten update: Lakket motorlabbene, dette ble med biltemas felglakk (metallic). Ble litt bling, men det får gå Kom over dette på facebook for 400,- : Denne var "sveist" men det gjør ikke så mye siden jeg skal fjerne og blokke den. Så har jeg hentet ut min 1972 Tempo Corvette, og dillet litt med den Monterte kjedekassen: bimmerfun og tpmek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 10, 2017 Share Skrevet Mars 10, 2017 Wow for en Coupe! Ang. riller i frontfanger er jeg helt enig! men prøvd med den i sort evt? Tror det kunne vært en fin touch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2017 8 timer siden, ZhilleN skrev: Wow for en Coupe! Ang. riller i frontfanger er jeg helt enig! men prøvd med den i sort evt? Tror det kunne vært en fin touch Takker! Tanken har streifet meg, men tror fort "spydene" forsvinner viss jeg lakker de sorte Sndvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 11, 2017 Share Skrevet Mars 11, 2017 m50b25 insug på b28´n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2017 1 time siden, Freakshow skrev: m50b25 insug på b28´n? Korrekt! Tenkte å bruke den DIY'en som ble postet noen sider tilbake for å bruke veivhusvent. uten å kjøpe adapter Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå