BjornarHS Skrevet September 14, 2017 Forfatter Share Skrevet September 14, 2017 3 timer siden, bimmerfun skrev: Tøft! Det ble jo strøkent! Ja, svært fornøyd selv. Greit når det er glatt og fint under med tanke på renhold og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 24, 2017 Forfatter Share Skrevet September 24, 2017 Ikke mye å skrive om, siden en er offshore for tiden, men fikk tak i dette spesielle ekstrautstyret: Fikk med bryterene og, men mangler dessverre elnettet og de deler som medfølger det. Om noen har montert dette før, ta gjerne kontakt, har noen spørsmål Ellers tror jeg muligens det sorte taket blir tatt av (folie). Dette fordi bilen går mer og mer mot en orginal-look, og da synes jeg kansje ikke taket passer helt inn lenger Noen gamle bilder, med rødt tak: Noen formeninger om rødt tak kontra det sorte? santho96, Enes Yakici og Sndvik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 Rødt passer mye bedre til looken på bilen i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 24, 2017 Forfatter Share Skrevet September 24, 2017 19 minutter siden, Enes Yakici skrev: Rødt passer mye bedre til looken på bilen i mine øyne. Det jeg og synes Passet mye bedre inn da en hadde rs-replica og litt mer "stance" preg over bilen Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 2 timer siden, BjornarHS skrev: Det jeg og synes Passet mye bedre inn da en hadde rs-replica og litt mer "stance" preg over bilen Helt enig! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 Få av det sorte du Bjørnar .:) Er det til vinduer bak det du har fått tak i? BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 24, 2017 Forfatter Share Skrevet September 24, 2017 6 minutter siden, sveigis skrev: Få av det sorte du Bjørnar .:) Er det til vinduer bak det du har fått tak i? Det blir nok rødt ja Jepp, til vipperutene! Svært sjeldent ekstrautstyr til desse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 Ville også gått for rødt tak Såg selv disse vinduene var for salg, fristet veldig! Men orket rett og slett ikke tanken på og begynne og strekke opp ledninger osv. for og ettermontere Blir int. og se! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 24, 2017 Forfatter Share Skrevet September 24, 2017 7 minutter siden, Skulebollen skrev: Ville også gått for rødt tak Såg selv disse vinduene var for salg, fristet veldig! Men orket rett og slett ikke tanken på og begynne og strekke opp ledninger osv. for og ettermontere Blir int. og se! Hehe..ja det blir dessverre mye arbeid. Holder enda på å koble cruisecontrollen, så er litt smådemontert allerede innvendig. Har funnet litt koblingsskjema, så har nesten en plan for hvordan en skal gjør det, men blir endel stussing ja.. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 El vinduer bak er kult, og sjeldent! Rødt tak ser bedre ut synes jeg også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 25, 2017 Share Skrevet September 25, 2017 (endret) Av med folien ja. Har ca bestemt meg at det sorte taket ryker på Z4en min og i løpet av vinteren. Ønsker å få tilbake den originale helheten igjen. Endret September 25, 2017 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 25, 2017 Forfatter Share Skrevet September 25, 2017 (endret) 17 minutter siden, StigJ skrev: Av med folien ja. Har ca bestemt meg at det sorte taket ryker på Z4en min og i løpet av vinteren. Ønsker å få tilbake den originale helheten igjen. Jepp, har lenge tenkt bilen blir veldig kjedelig med rødt tak igjen, men er nok ikke tvil i at det vil kle bilen best Blir nok bra med rødt tak på Z4en og vil jeg tro Litt tøft de to bilene (z4en og e36en) har vært så "like", med tanke på farge og det sorte taket Endret September 25, 2017 av BjornarHS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2017 (endret) Da var folien av! Taket trenger seg en real polish, da det er org. lakk frå 1996 på det, er vell og 3 steinspruter som må utbedres. Den 3M-folien sitter alvorlig godt etter 3,5år Endret Oktober 13, 2017 av BjornarHS bimmerfun, Sndvik, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 13, 2017 Share Skrevet Oktober 13, 2017 blir mykje likare uten folie Aldri tenkt på at denne ikke har luke heller. Tøft uten BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2017 14 minutter siden, hsd skrev: blir mykje likare uten folie Aldri tenkt på at denne ikke har luke heller. Tøft uten Liker godt den ikke har luke jeg og, blir faktisk litt mer takhøyde innvendig uten luke, samt man slipper å plages med den luke-mekanismen viss den skulle starte å trøble (luken er trossalt sesongstengt/defekt på grompacten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå