Fredrik 90 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Skal si folket her satser med vinterdekk på...Har selv kjørt 215 km/t på vinterdekk med E39en jeg hadde, det var mildt sagt ubehagelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 150km/h i en e30 325ix, mere og hente men rista som faen så jeg ga meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Hadde 218km/t med E60en i fjor sommer. Fremdeles mer å gå på, men var slutt på vei å på tide å bremse ned. Veldig lite farts følelse i denne bilen så virket ikke litt fort engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Har kjørt Passat i 140 (haha). Minien hadde jeg i 215 rett før jeg solgte den bare for å prøve. Det gikk skremmende fort opp dit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Hatt E39'en i 160 på speedo og 155 på gps. To ganger. Men da vil jeg ikke gi mer, tilfelle elg i veien f.eks. (og en sånn smell i 160 = døden for enhver av oss). mr.president reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Dårligste grunnen jeg har hørt for å ikke kjøre over 155km/t(ikke at jeg hinter til at man skal gjøre det men), du kan likesågodt dø i 20km/t om du får en elg over panseret da de er det VERSTE dyret å kjøre på pga lange bein og kroppen treffer rett inn ruta. =) Mattae og adne95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Ganske god grunn synes nå jeg. LITT bedre tid å få øye på å ikke minst bremse opp om noe slikt skulle skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 er nesten oppe i den farta på landevei daglig, hvertfall 140+.. såå farlig er det da ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Ganske god grunn synes nå jeg. LITT bedre tid å få øye på å ikke minst bremse opp om noe slikt skulle skje Helt enig, det har litt med reaksjonstid, bremse lengde og eventuelt effekten av ett sammentreff å gjøre. En elg veier mye mer på vei igjennom frontruta di om du treffer den i 150 km/t fremfor 80 km/t, ergo sjansen for å overleve sammenstøtet er større jo saktere du kjører. Så det er absolutt ett godt argument synes jeg også Finnes ikke andre gode argumenter for å kjøre fort annet en at det er morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 er nesten oppe i den farta på landevei daglig, hvertfall 140+.. er ikke så jævli farlig som alle ska ha det til! Playing tuff? Du høres latterlig ung ut, gutten thbrekke, evi, johnja og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Playing tuff? Du høres latterlig ung ut, gutten Hahaha, regna med den kom Litt feil formulert og.. folk får kjøre som de selv vil Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connie Cumstains Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Hahaha, regna med den kom Litt feil formulert og.. folk får kjøre som de selv vil Folk får ikke kjøre som de selv vil: http://lovdata.no/dokument/NL/lov/1965-06-18-4 johnja og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Folk får ikke kjøre som de selv vil: http://lovdata.no/dokument/NL/lov/1965-06-18-4 *og eventuelt ta konsekvensene av det Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Dårligste grunnen jeg har hørt for å ikke kjøre over 155km/t(ikke at jeg hinter til at man skal gjøre det men), du kan likesågodt dø i 20km/t om du får en elg over panseret da de er det VERSTE dyret å kjøre på pga lange bein og kroppen treffer rett inn ruta. =) Jeg vil heller treffe en elg i 160 enn 20 km/h, rett og slett fordi vis du skulle komme så fort, så er sjansen for at du vil "smyge" den under elgen rimelig stor, jeg vil ivertfall tørre og påstå det. Jeg fikk rådyr inn i sia på E39en når jeg hadde 150, og den rakk ikke engang og "kræsje" snuta inn i døra før jeg var forbi, nå er en elg større, men jeg ser for meg at man slipper å få elgen inn frontruta om du skulle klippe beina på'n i 160. adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 I etterkan av min 200km/t tur på E6 med slitte vinterdekk så tenker at jeg måtte enten vært høy eller utrolig dum for å ha gjort det der, og jeg tror hvis du treffer en elg i 160 så er lite sjangse for at den suser inn gjennom frontruta, men du må også tenke a du mister kontroll over bilen når det skjer og da er det faktisk tryggere å treffe en elg i 20 km i timen enn 160. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå