Frode D Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Skrevet Mars 11, 2014 Ufattelig pent! må si meg enig! blir bare bedre og bedre og bedre detta her! Ahh perfeksjon ! Gutten som kan sakene sine det;)! Tusen takk, folkens! Kjekt med positive tilbakemeldinger etter alle timene i garasjen...
Ryeng1 Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Norges desidert grommeste E92 dette her Helt riktig setup, Frode!
Reef89 Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Enormt fint Får straks ny front på min så da får vi ta oss en Cars & coffee i vår solen
Frode D Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Skrevet Mars 12, 2014 Grommeste bilen på forumet dette.! Litt usikker på det, men takk! Nydelig! Takk! Norges desidert grommeste E92 dette her Helt riktig setup, Frode! Tusen takk! Sooo nice! Enormt fint Får straks ny front på min så da får vi ta oss en Cars & coffee i vår solen Takker! Det må vi gjøre Hvilken front har du kjøpt? Skjær av meg ballene... vanvittig bøs bil! Haha! Takker! My god.... Dette er så nydelig!!! Tusen takk!
adne95 Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 får nok blåmerke på haka, for nå jeg fikk ordentlig hakeslepp! finaste e9x'n jeg har sett!
Reef89 Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Nei det er samme, bare ny lakkering av fanger å panser (steinspurt og lakk flass) Har hatt den liggende hele vinteren, med med den temperaturen vi har nå så er det på tide å få den på.
Frode D Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Skrevet Mars 12, 2014 får nok blåmerke på haka, for nå jeg fikk ordentlig hakeslepp! finaste e9x'n jeg har sett! Hahaha! Takker! Nei det er samme, bare ny lakkering av fanger å panser (steinspurt og lakk flass) Har hatt den liggende hele vinteren, med med den temperaturen vi har nå så er det på tide å få den på. Aha, min front skulle også hatt litt ny lakk..
EspBD Skrevet Mars 13, 2014 Skrevet Mars 13, 2014 Etter militæret blir det enten F01 eller E92, og det skal du ha mye av takken for! Ble helt rå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå