Andy520iA Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Gutten som kan sakene sine det;)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Ufattelig pent! må si meg enig! blir bare bedre og bedre og bedre detta her! Ahh perfeksjon ! Gutten som kan sakene sine det;)! Tusen takk, folkens! Kjekt med positive tilbakemeldinger etter alle timene i garasjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Grommeste bilen på forumet dette.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Norges desidert grommeste E92 dette her Helt riktig setup, Frode! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Sooo nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Enormt fint Får straks ny front på min så da får vi ta oss en Cars & coffee i vår solen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Skjær av meg ballene... vanvittig bøs bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 My god.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Dette er så nydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Grommeste bilen på forumet dette.! Litt usikker på det, men takk! Nydelig! Takk! Norges desidert grommeste E92 dette her Helt riktig setup, Frode! Tusen takk! Sooo nice! Enormt fint Får straks ny front på min så da får vi ta oss en Cars & coffee i vår solen Takker! Det må vi gjøre Hvilken front har du kjøpt? Skjær av meg ballene... vanvittig bøs bil! Haha! Takker! My god.... Dette er så nydelig!!! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 får nok blåmerke på haka, for nå jeg fikk ordentlig hakeslepp! finaste e9x'n jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Nei det er samme, bare ny lakkering av fanger å panser (steinspurt og lakk flass) Har hatt den liggende hele vinteren, med med den temperaturen vi har nå så er det på tide å få den på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 får nok blåmerke på haka, for nå jeg fikk ordentlig hakeslepp! finaste e9x'n jeg har sett! Hahaha! Takker! Nei det er samme, bare ny lakkering av fanger å panser (steinspurt og lakk flass) Har hatt den liggende hele vinteren, med med den temperaturen vi har nå så er det på tide å få den på. Aha, min front skulle også hatt litt ny lakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Etter militæret blir det enten F01 eller E92, og det skal du ha mye av takken for! Ble helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå