Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Gabz skrev:

Aldeles vakkert!

19 timer siden, DanielStance skrev:

Strøkent :)

16 timer siden, Freakshow skrev:

HERREGUD så vakkert! :x

angående interiøret! mer bilder TAKK! :D:bounce:

16 timer siden, Skulebollen skrev:

Utrolig pent!

15 timer siden, williamwiers skrev:

Peeent! :)

14 timer siden, AndeRsen94 skrev:

Nydelig arbeid !

12 timer siden, MarcusSteffensen skrev:

Peeeeeeeent!! :)

Takker så mye, er rimelig fornøyd nå etter alle timene i garasjen. :)

Interiørbilder kommer etterhvert. Ser ikke mye vits i å legge ut bilder av halvferdig farging. Kommer ikke til å lage noe DIY på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17.4.2016 at 16.53, EAustevoll skrev:

Som alltid: innertier! :applause: :D

Takker :D

1 time siden, Halvor89_ skrev:

Ingen tvil om at E92 kler 5eika :-)

Enig. Mye finere med 5 eiker. Felgene ser mye større ut enn RS2 også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baksetet er ferdig farget. :)
26536369446_c11b6bb31f_h.jpg

Er også ferdig å polere bilen. 13 timer i alt tok det, begynte med Scholl S3 Gold med blå pad, deretter S30+ med orange pad og avsluttet med Swissvax Shield. LCI-lyktene er også montert. Satser på å ta litt bilder imorgen. 

26562377595_82041f7596_h.jpg25957381574_8a592755b6_h.jpg

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, MarcusSteffensen skrev:

Blank og fin! Fargen på interiøret blir faktisk PERFEKT.

Ble myeeee bedre med LCI-lyktene :-)

11 timer siden, Thundercoil skrev:

Baklyktene tok seg veldig bra ut, ja! :) Blankt ble det også, og skinnfargingen ser ut som blir fint. 

Litt gøy å ha hatt bilen i tre år og fortsatt få en wow-effekt av å bytte ut ting på bilen. :) Nesten litt glad jeg ikke har gjort det før.

10 timer siden, Tyggern skrev:

Var bilen din faktisk så ille at du måtte helt til S3G ? Scholl pads? På DA maskin?

Jeg er i lærestadiet når det kommer til polering med DA-maskin, så det var kanskje litt overkill med S3G. :P Det var litt dype striper noen steder, men gjennomsnittlig var lakken relativt blank og bare litt striper etter håndvask. Kunne sikkert gått over med S17+ og vær fornøyd. Fikk mye mer dybde i lakken nå, enn jeg hadde før.

8 timer siden, RF91 skrev:

Og eg trudde speigelen på badet var blank...

Hehe :D

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, papertiger skrev:

Ser bedre og bedre ut den bilen din! Men når du senker så mye og har så mye negativ camber både bak og framme - hvordan er den å kjøre?

Takk takk :) Nå har ikke jeg tatt hjulstilling enda, og jeg vet spissingen foran er på bærtur. Så nå vingler den litt med fremhjulene. Men de andre årene når jeg har kjørt lavt med mye camber så har jeg ikke merket noe foran. Bare når jeg passerte det som gikk an å justere originalt bak, da mistet jeg mye grep. Som igjen er grunnen til at jeg nå valgte å holde meg innenfor det som går an å justere originalt bak. 

I tillegg syns jeg camber opp til ca 3 grader ser fint ut, når man passerer det kan det fort se rart ut.

10 minutter siden, andreaskarm skrev:

S3 var heftig. Selv pleier jeg aldri å bruke mer enn S40 når jeg polerer min. Dette er som regelnok da jeg vasker skånsomt. 

Da vet jeg det til neste gang. :) jeg vasker skånsomt selv, men striper kommer det uansett når man reiser mye rundt på treff og folk går rundt bilene. Men noen av stripene skjønner jeg ikke helt hvor kommer fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...