spruddel Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Oioioi, dette ser virkelig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Hehe! Her har det gått unna skjønner jeg ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Det så virkelig bra ut kjør på med en haug med bilder nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 godt å se at du jobber fort ser jo kjempenice ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Går det virkelig så fort å montere bags? Høyden er iallefall ikke noe å klage på men skulle du hatt den høyden kunne du like så godt hatt kjørt static, så den blir vel lavere ved litt finjustering vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Blwi rått!, gikk jo fint med buene mtp innpress osv 58 felgene! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Må komme med flere bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Speechless. Det der blir awesome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Gratulerer! Dette såg meeeeget bra ut! GLEDER meg til bilder her nå ! Oioioi, dette ser virkelig bra ut! Hehe! Her har det gått unna skjønner jeg ser veldig bra ut! Det så virkelig bra ut kjør på med en haug med bilder nå! godt å se at du jobber fort ser jo kjempenice ut! Tusen takk folkens! Går det virkelig så fort å montere bags? Høyden er iallefall ikke noe å klage på men skulle du hatt den høyden kunne du like så godt hatt kjørt static, så den blir vel lavere ved litt finjustering vil jeg tro? Det som tar tid er jo å lage til bagasjerommet og strekke opp ting. Dette har jeg jo gjort på forhånd, så det jeg gjorde idag var ikke mye mer enn tilsvarende å bytte til coilovers. Pluss litt oppkobling av andre ting da. Skal ut å begynne på sensorene nå, tror det kan ta litt tid... Ang. høyden så vil ikke jeg tucke hjulene, det har jeg aldri likt, så høyden blir noelunde slik den er nå. Husk at den står på 18" nå og den er mye lavere enn de andre bilene jeg har hatt. skal ta et bilde til deg når jeg kommer ut, så ser du. Blwi rått!, gikk jo fint med buene mtp innpress osv 58 felgene! Ja, det ble overraskende bra med rondellene. blir uansett nye felger i vinter.. Må komme med flere bilder da! Må bare bli ferdig først.. Speechless. Det der blir awesome Takk for det, Halvor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Dette ble fantastisk! Sleng opp flere bilder når du er ferdig, evt en video når den senkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Frode! Få ut fler bilder, for fanken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Wow! Peeeeent! Legg ut erfaringer som du gjør underveis, min neste vogn skal ha luft den og;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Går det virkelig så fort å montere bags? Høyden er iallefall ikke noe å klage på men skulle du hatt den høyden kunne du like så godt hatt kjørt static, så den blir vel lavere ved litt finjustering vil jeg tro? Det som tar tid er jo å lage til bagasjerommet og strekke opp ting. Dette har jeg jo gjort på forhånd, så det jeg gjorde idag var ikke mye mer enn tilsvarende å bytte til coilovers. Pluss litt oppkobling av andre ting da. Skal ut å begynne på sensorene nå, tror det kan ta litt tid... Ang. høyden så vil ikke jeg tucke hjulene, det har jeg aldri likt, så høyden blir noelunde slik den er nå. Husk at den står på 18" nå og den er mye lavere enn de andre bilene jeg har hatt. skal ta et bilde til deg når jeg kommer ut, så ser du. Flott! Gleder meg til å se og gleder meg at du ikke skal tucke! er mye penere når hjulene ligger ute i hjulbuen, selv på det laveste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Flere bilder kommer senere idag. men tok noen kjappe bilder for å vise hvor lav den egentlig er. Skal vel ca 15mm lenger ned, men dekkene jeg kjøpte er altfor brede i forhold til størrelsen, så det kan bli et problem. Har 205/40 Federal-dekk på og det er knapt noe strekk i det hele tatt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Saatan så rått!, hvordan felger blir det? Syns faktisk rondell 58 er c)veldig fine jeg, og ikke mange som har de på nyere biler:-) Hvor mye kommer det på med luftsenk? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå