Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

Det er jo egentlig litt rart? Skulle tro de trakk flere folk om de reklamerte med noen av deltagerne?

Utrolig fet bil Frode. Jeg ser hva du mener med at 19" blir for stort, samtidig som man må kjøre laaavt for å få 18" til å se bra ut, men det er jo ikke noe problem for deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig litt rart? Skulle tro de trakk flere folk om de reklamerte med noen av deltagerne?

Utrolig fet bil Frode. Jeg ser hva du mener med at 19" blir for stort, samtidig som man må kjøre laaavt for å få 18" til å se bra ut, men det er jo ikke noe problem for deg :D

Ja, på en måte så er jeg enig. Men det skal vel være litt eksklusivt og overraskende. Mange planlegger nok p gå en dag på messa uansett.

Takk for det. :)

Var bortom å titte Igår :) Så bra ut!!

Takk for det. :)

Håper på litt bilder:)

Thomas har tatt litt bilder, så det kommer nok etter hvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var borte å titta på bilen i dag jeg også, helt nydelig. :) Så ut som om det var lagt ned en del jobb i bagasjen ifbm. oppsettet også, så meget bra ut!

Var forresten en figur som tok bilder av bilen ved siden av som leeente seg mot siden på bilen din med kameraveska si og stod og "gnukka"... jeg sa fra til han. Irriterende at folk ikke er mer våkne! Jeg hadde fått helt fnatt av å ha en så strøken bil stående til utstilling der inne, med mindre det hadde vært sperringer rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å beundret gliset ditt på OMS tidligere i dag, den sto absolutt til forventningene :D

Hehe, takk for det. :)

Svingte innom en tur selv idag, knipset et par av berta di også Frode D, rimelig bøllete ;)attachicon.gifDSC01818.JPGattachicon.gifDSC01820.JPGattachicon.gifDSC01823.JPG

Si gjerne i fra på PM om dette er noe du vil ha fjernet fra tråden.

Kult! Det er alltid gøy å se andre ta bilder. :)

Var borte å titta på bilen i dag jeg også, helt nydelig. :) Så ut som om det var lagt ned en del jobb i bagasjen ifbm. oppsettet også, så meget bra ut!

Var forresten en figur som tok bilder av bilen ved siden av som leeente seg mot siden på bilen din med kameraveska si og stod og "gnukka"... jeg sa fra til han. Irriterende at folk ikke er mer våkne! Jeg hadde fått helt fnatt av å ha en så strøken bil stående til utstilling der inne, med mindre det hadde vært sperringer rundt.

Takk! Ja, det er lagt ned en del tid der bak. Er jo like viktig at oppsettet ser bra ut som resten. :)

Det er desverre en del av de som gjør det. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg gikk over bilen med quick detailer for å fjerne fingeravtrykk og håndflater. Det er bra du sier ifra, det er ikke alle som skjønner at de må se med øynene....

Fikk ikke sett bilen din live dessverre, men utrolig strøkent bygg du har der :)

Gratulerer!

Takk du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble Rondellene solgt, og jeg bestilte nye felger.. :D

Kan jo også nevne at det ble litt trøbbel på vei hjem fra OMS. I Stavanger fikk jeg hull i ene bakbelgen pga belgen var vridd seg og skrapt borti noe. I toppen er det en off-center plate som justerer belgen ut fra innerskjermen, og hele denne var vridd seg og det tok borti.

Så det ble buss hjem og tilbake dagen etter for å montere fjærer. Nå venter jeg på at Air Lift skal bli ferdig med sin design til E92 sånn at jeg får byttet til noe skikkelig. De har laget prototyper så det skal ikke være lenge til. Evt. kjøper jeg løse belger og sveiser til braketter selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...