Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme beskjed jeg fikk på folien til m5'n det :stupid:  så får full refund heldigvis.

men der var pakken sendt til ebay, som sto for frakt og eksportering, sistgang jeg bestilte så var det Autovinylsolution som sendte selv, og da var det ikke noe problem :-s

Skrevet

Samme beskjed jeg fikk på folien til m5'n det :stupid: så får full refund heldigvis.

men der var pakken sendt til ebay, som sto for frakt og eksportering, sistgang jeg bestilte så var det Autovinylsolution som sendte selv, og da var det ikke noe problem :-s

Fikk pengene igjen heldigvis, men nå må jeg bestille fra USA og da blir over dobbel pris. Det suger litt. Har bare en uke på meg til avreise så tviler på jeg rekker det uansett.

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Skrevet

Damn! Styrer mye med bilen nå? :P m3front som kommer nå eller?

M3-front kommer aldri på min! Liker bedre m-sport. Har levert panser og front til lakk for å få bort steinsprut, men de hadde glemt tette hullene til skiltrammen så den måtte tilbake til lakk.. Så har jeg holdt på med belgene bak, det er sykt trangt så har vært den del justering.

Mye finpussing på ting fremover ;)

Skrevet

Hvorfor skal ikke azev brukes på e36 :P? Lenge siden det har vert update om den nå :)

Mest fordi ejeg trenger litt cash til E92. Og så er dekkene litt for breie bak.. Men blir de ikke solgt blir det 225/35 bak og så nedpå igjen.

Må se litt hvilke merknader jeg får i vognkortet ang. høyde osv. :)

Skrevet

Fungerer det bra? Føler du det henger skikkelig?

Hvilken størrelse har du valgt på magnetene?

Kjøpte 10x3mm magneter og bruker 40stk. Kunne nok kjøpt større, for de var mindre enn jeg trodde. Men skiltet henger godt og jeg tviler på at det faller av i fart. :)

Skrevet

Hvor kjøpte du magneter? Må ordne det på min tror jeg :) Har prøvd med borrelås, men det fungerte dårlig, og sugekopper stoler jeg ikke på :P

Kjøpte på ebay, disse her: http://www.ebay.com/itm/221327998209?var=520201408278&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Ser ut som at skiltet henger mer en godt nok også. Borrelås fungerer jo greit, men da har man enten hull etter skiltplaten eller borrelås på fangeren når skiltet er borte... 

-

Ellers er jeg klar for avreise til Raceism og E30meet. :)

2a5e4ugy.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...