Frode D Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2014 Flott stykke arbeid Takk imponert over detaljnivået de diodene du brukte i "brilleholderen", har de samme rød-oransj farge som de orginale i bilen? (mener å huske det er samme farge på org diodene på e9x og e39?) og hva er styrken? ble inspirert til å teste ut litt sånne ting i min nå jeg tror det hadde blitt fint i dørklinkene i hvert fall, men må ikke være for lyst, bare en glød droppa du 12v uttak i kupeen? eller har du en usb til tlf som stikker opp en plass? Jeg flytta bare over diodene fra det originale askebegeret til brilleholderen, så ja de har samme farge som resten av interiøret. Styrken aner jeg ikke. Siden denne bilen har askebeger originalt er det 12V lagt opp med aksebegeret, så jeg bruker bare denne. Har en ekstra i midtarmlenet. Det står ganske greit forklart i det innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Takk Jeg flytta bare over diodene fra det originale askebegeret til brilleholderen, så ja de har samme farge som resten av interiøret. Styrken aner jeg ikke. Siden denne bilen har askebeger originalt er det 12V lagt opp med aksebegeret, så jeg bruker bare denne. Har en ekstra i midtarmlenet. Det står ganske greit forklart i det innlegget Åja, selvfølgelig. gikk litt fort i svingene her.. Men ang. tåkelysene, eller mangel på disse, så må jeg være ærlig å si at jeg synes det var finere med tåkelysa mulig det ser bedre ut i virkeligheten ble så mørkt i de hulla, noe som i seg selv er fint, men ble litt tomt i forhold til hullet i midten av fangeren spør du meg.. Og med bmw "må" du jo ha kombinasjonen av angeleyes og tåkelys når du kjører da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2014 Åja, selvfølgelig. gikk litt fort i svingene her.. Men ang. tåkelysene, eller mangel på disse, så må jeg være ærlig å si at jeg synes det var finere med tåkelysa mulig det ser bedre ut i virkeligheten ble så mørkt i de hulla, noe som i seg selv er fint, men ble litt tomt i forhold til hullet i midten av fangeren spør du meg.. Og med bmw "må" du jo ha kombinasjonen av angeleyes og tåkelys når du kjører da Vent til du ser bilen med luft igjen og med CPS-leppe. Da ser det nok bedre ut Jeg har alltid syns det er penere med kun ringene enn med ringer + grøftelys. Ser mer skikkelig ut. Hansh og Peak reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Vent til du ser bilen med luft igjen og med CPS-leppe. Da ser det nok bedre ut Jeg har alltid syns det er penere med kun ringene enn med ringer + grøftelys. Ser mer skikkelig ut. Da venter jeg i spenning Du har ett poeng der, på e9x ser det kanskje hakket mer "seriøst" ut med kun angeleyes Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Vent til du ser bilen med luft igjen og med CPS-leppe. Da ser det nok bedre ut Jeg har alltid syns det er penere med kun ringene enn med ringer + grøftelys. Ser mer skikkelig ut. Det har du helt rett i, kun ringer ser bedre ut får en mye mer clean look da! Likte det at du tok vekk grøftelysene, rå front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2014 Idag fikk jeg sendt senterene, som skal til Spintech LLC i USA for å få bygd ytterringer og tønner. Satser på at alt er tilbake hos meg i februar en gang. Det har du helt rett i, kun ringer ser bedre ut får en mye mer clean look da!Likte det at du tok vekk grøftelysene, rå front Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Februar? Best å setta på alarm på telefonen slik at eg e klar til å sjekka denna tråden for felg-update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2014 Februar? Best å setta på alarm på telefonen slik at eg e klar til å sjekka denna tråden for felg-update Regner med Februar en gang ja! Det tok ca 3 uker å produsere de, fra de hadde fått senterene. Men jeg aner ikke hvor lang tid det tar å få pakken bort dit, er tross alt sendt med posten. Og så skal de jo sendes tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Kan ikke vente på å se hvilke felger det blir er jo deg, så sikkert skamrått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2014 Kan ikke vente på å se hvilke felger det blir er jo deg, så sikkert skamrått Hehe, takk for den. williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 (endret) Endelig kom V2, hardlines, ny tank, nye bakdempere ++ Endret Januar 17, 2015 av Frode D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Meget spent på hjulene! Kommer du til og reise like mye på treff i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Meget spent på hjulene! Kommer du til og reise like mye på treff i år? Jeg også. Skal reise til Worthersee i Østerriket i år, så det blir hovedturen. Så blir det sannsynligvis Bud og E30meet. Og sikkert noen treff OijOij arrangerer. b0rgund, HenrikSolberg og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 Har ikke fått gjort så mye med installeringen enda, siden jeg har vært litt opptatt. Men ledninger og strøm er strekt til V2 og fjernkontroll. Som nevnt tidligere ville jeg integrere kontrollen til V2 i luftrillene i dashbordet. Her er resultatet. Målte opp og kuttet plass til kontrollen: Rillene måtte kortes inn og ble limt igjen. Montert kontrollen og limt på baksiden: Skal montere det i kveld når limen har tørket. HPVL, BjornarHS, Designer og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Ganske rått håndarbeid, jeg liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå