Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

Blir det brukt orginale ventiler på de? En slags gullfarge, evt gulfargen det er orginalt på noen av performancebremsene fra Bmw hadde vært kult.

Har faktisk aldri diskutert det. Men det ser jo ut som at det blir originale. Det var litt dumt, for de er ikke gullbelagte.

Gult er uaktuelt, den fargen er ikke fin. Har troen på gullfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var bagasjerommet ferdig. La gulvet litt lenger inn over subben og fjerna et deksel som var der. Så ble det alcantara på alt. Kanskje jeg bytter det under rørene med tiden, men likte det sånn det ble nå.

Har bare et bilde da jeg har tullet med innstillingene på kamera. Alt var ute av fokus....

16786737995_d111e8d2b2_b.jpg

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøkent

:D

De felgene der burde det være sensur på. Strøkent alt sammen!

:D

Er det ikke veldig upraktisk å ha sub'en der? Da kan du jo ikke høre på musikk om du har noe baki?

Joda, er ganske upraktisk å ha tank i bagasjerommet også. Men så bruker ikke jeg denne bilen til storhandel og sånne ting. Skal lage en beskyttelse som jeg kan bruke når jeg er på tur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er ganske upraktisk å ha tank i bagasjerommet også. Men så bruker ikke jeg denne bilen til storhandel og sånne ting. Skal lage en beskyttelse som jeg kan bruke når jeg er på tur. :)

Tanken er vel ikke så upraktisk da den er stasjonær og står innerst. Tenkte også på at subben skal ha plass til å vibrere og bevege seg inn og ut, så alt som er over ødelegger elementet/blokkerer lyden. Men ja, ser den :) Var pent i hvert fall!

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken er vel ikke så upraktisk da den er stasjonær og står innerst. Tenkte også på at subben skal ha plass til å vibrere og bevege seg inn og ut, så alt som er over ødelegger elementet/blokkerer lyden. Men ja, ser den :) Var pent i hvert fall!

Det blir ikke noe problem ;)

det ble veldig bra altså! :D

Ble veldig bra ja!!

Tøft dette :grin:

Takker folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...