F.Krokrud Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 å du milde moses, har lest hele tråden idag å herregud så rått! beste jeg har sett på bimmers!
Frode D Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Skrevet Mai 31, 2015 Blir det gs bildeler i bud til helga på deg? Nei, det blir det nok ikke.. å du milde moses, har lest hele tråden idag å herregud så rått! beste jeg har sett på bimmers! Tusen takk, kjekt å høre
Frode D Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Skrevet Juni 1, 2015 DSC_0047-1 by Frode, on Flickr Freakshow, Skulebollen og Designer reagerte på dette 3
Frode D Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Skrevet Juni 7, 2015 (endret) Dårlig mobilbilde, men det ble to premier på BMWCCN-treff idag. 2. Plass modifisert og 2. Plass Peoples Choice. Endret Juni 7, 2015 av Frode D Skulebollen, MagnusHN, HenrikSolberg og 3 andre reagerte på dette 6
Frode D Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Skrevet Juni 7, 2015 Tipper det hadde blitt 1. plass på Bud Tviler litt på det men Kem fekk 1.plass på modifisering? Morten. Fikk 1. i modifisert og peoples choice.
HenrikSolberg Skrevet Juni 8, 2015 Skrevet Juni 8, 2015 Gratulerer så mye med 2.Plass! selv om jeg syns du burde fått 1.plass da..
Frode D Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Skrevet Juni 8, 2015 (endret) Kjekt å høre - Fikk frontleppe idag. Planen er egentlig å lakkere frontleppe og diffuser i Frozen Grey (samme som felgene), og spoileren i bilens farge. I hodet mitt kommer det til å se kult ut, men når jeg photoshoppa det ble jeg litt i tvil når det gjelder frontleppa... Trenger litt meninger av dere. Den er nå lakkert matt sort. Beholde den matt sort, lakke den Frozen grey eller lakke den i bilens farge? Her er bilder av leppa prøvemontert: Photoshop: Photoshop: Endret Juni 8, 2015 av Frode D
awt Skrevet Juni 8, 2015 Skrevet Juni 8, 2015 Diffuseren kunne nok vært stilig i frozen grey, men leppen tror jeg tar seg best ut i bilens farge. Flotte bilder forøvrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå