andreaskarm Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Bilde av leppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Kommer bilder når den er mottatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Blir det gs bildeler i bud til helga på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 å du milde moses, har lest hele tråden idag å herregud så rått! beste jeg har sett på bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Blir det gs bildeler i bud til helga på deg? Nei, det blir det nok ikke.. å du milde moses, har lest hele tråden idag å herregud så rått! beste jeg har sett på bimmers! Tusen takk, kjekt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 DSC_0047-1 by Frode, on Flickr Freakshow, Designer og Skulebollen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 (endret) Dårlig mobilbilde, men det ble to premier på BMWCCN-treff idag. 2. Plass modifisert og 2. Plass Peoples Choice. Endret Juni 7, 2015 av Frode D HenrikSolberg, Skulebollen, -Roger- og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Tipper det hadde blitt 1. plass på Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Kem fekk 1.plass på modifisering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Tipper det hadde blitt 1. plass på Bud Tviler litt på det men Kem fekk 1.plass på modifisering? Morten. Fikk 1. i modifisert og peoples choice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 den der er rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Gratulerer så mye med 2.Plass! selv om jeg syns du burde fått 1.plass da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 (endret) Kjekt å høre - Fikk frontleppe idag. Planen er egentlig å lakkere frontleppe og diffuser i Frozen Grey (samme som felgene), og spoileren i bilens farge. I hodet mitt kommer det til å se kult ut, men når jeg photoshoppa det ble jeg litt i tvil når det gjelder frontleppa... Trenger litt meninger av dere. Den er nå lakkert matt sort. Beholde den matt sort, lakke den Frozen grey eller lakke den i bilens farge? Her er bilder av leppa prøvemontert: Photoshop: Photoshop: Endret Juni 8, 2015 av Frode D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Diffuseren kunne nok vært stilig i frozen grey, men leppen tror jeg tar seg best ut i bilens farge. Flotte bilder forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå