Freakshow Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 syns faktisk det så jævlig bra ut! meget diskre og tøft! trur faktisk det er bedre sånn en alt sort. da forsvinner jo alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Fortsatt usikker på om jeg liker den best i grå eller svart, jeg.. Vipper mer mot svart, egentlig. Men smaken er som baken, og leppa sitter flott på bilen hvertfall Fine bilder også! Jeg likte den hvertfall veldig godt i grå. Den er diskret samtidig som den utgjør mye. Den blir grå enn så lenge hvertfall Takk! Synes det såg veldig bra ut med lippen til nyrene og felgene! Hadde ikke det vært for felgene ville jeg hatt den svart Takk! Ja, det er jeg enig i. Synes det ble veldig bra! Takker! Jepp, så veldig pent ut Ikke for mye heller, men skiller seg ut på en diskre måte. Takk Ble meget bra! Gjorde seg sammen med nyrene! Felgene er jo innertier uansett! Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Tusen takk! RÅTT!!! Skamdigg rett å slett!❤️ Takk Meget, meget bra! Hipp Hipp! Takker! Det ble knall ja!! leppa vart veldig bra i grå! men nyrene burde vere sorte.. Nja, tror de hadde forsvunnet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Enormt bra, Frode! Skikkelig bra! Takk, Tore syns faktisk det så jævlig bra ut! meget diskre og tøft! trur faktisk det er bedre sånn en alt sort. da forsvinner jo alt! Tusen takk! Det er det jeg også er redd for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Jævlig fett! Bilder kan du også gitt. Mulig jeg må hyre deg snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 Jævlig fett! Bilder kan du også gitt. Mulig jeg må hyre deg snart Takk for det! Det kan nok ordnes, men jeg er fortsatt i lærestadiet når det kommer til kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 15, 2015 Forfatter Share Skrevet August 15, 2015 Har vært litt lite aktiv på forum i det siste, men her er noen bilder fra E30MEET i Juli. Bildene er tatt av Harald, Jørgen og Amelie. Reiste hjem med 3. plass i kategorien "3-serie" :thumbup: Måtte prøve rullen når jeg først hadde muligheten. Endte opp med 259hk på hjulene. Er fornøyd med det når motor er original bortsett fra luftfilter og catback eksos ahj og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 Et lite "fort-og-gæli"-bilde fra meg også Enda mer imponerende bil i virkeligheten! Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilsen Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Har lest gjennom hele tråden i dag og må konkludere med at du har en fantastisk bil! Ekstremt mye kvalitetsjobb som er lagt ned i den! Rått at noen drar den helt ut med en bil med motor også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Et lite "fort-og-gæli"-bilde fra meg også Enda mer imponerende bil i virkeligheten! img_3917.jpg Takk for det! Det var du som stod foran porten og tok bilder? Har lest gjennom hele tråden i dag og må konkludere med at du har en fantastisk bil! Ekstremt mye kvalitetsjobb som er lagt ned i den! Rått at noen drar den helt ut med en bil med motor også! Tusen takk, setter pris på sånne tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Takk for det! Det var du som stod foran porten og tok bilder? Ja, sto der litt for å ta en pause fra regnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Har vært litt lite aktiv på forum i det siste, men her er noen bilder fra E30MEET i Juli. Bildene er tatt av Harald, Jørgen og Amelie. Reiste hjem med 3. plass i kategorien "3-serie" :thumbup: Hvis du kom på 3.plass, hva slags biler kom på 1. og 2.plass?? Har du forresten noe DIY, eller post der du bygde subben i bagasjen? Mener å ha sett, men finner ikke den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 Hvis du kom på 3.plass, hva slags biler kom på 1. og 2.plass?? Har du forresten noe DIY, eller post der du bygde subben i bagasjen? Mener å ha sett, men finner ikke den igjen Det husker jeg ikke i farten, men var mye bra der. Har ingen DIY, bare bilder fra prosessen, de ligger her i tråden en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Husker du hvor mye du brukte på jobben, sub, kasse og forsterker? Vurderer litt å kjøpe ferdig fra bavsound, men hvis det blir mye billigere å lage selv så er det mye mulig at jeg heller gjør det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 Husker du hvor mye du brukte på jobben, sub, kasse og forsterker? Vurderer litt å kjøpe ferdig fra bavsound, men hvis det blir mye billigere å lage selv så er det mye mulig at jeg heller gjør det selv. Ah, du tenker på subben jeg hadde i E91'en sikkert. Kosta vel rundt 5000kr tror jeg, men det er mye arbeid å lage til og få det til å passe så hvis det går an å kjøpe ferdig som psser nedi er det kanskje like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Selvfølgelig, det var på e91! Har sett nå bildene fra 335en og kjente de ikke helt igjen.. Skal lete litt i den andre tråden din. Er hobbysnekker så er vel ikke voldsomt komplisert å lage til Den ferdige fra bavsound koster vel rundt 10000 importert til Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå