Freakshow Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 (endret) style 225 hjula satt faktisk som et skudd på e46´n! og må si meg helt enig med deg angående rs felgene! de var helt råe! men de så faktisk litt for små ut i visse vinkler på bilen din! Endret November 3, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 4, 2015 Forfatter Share Skrevet November 4, 2015 style 225 hjula satt faktisk som et skudd på e46´n! og må si meg helt enig med deg angående rs felgene! de var helt råe! men de så faktisk litt for små ut i visse vinkler på bilen din! Ja, de sitter godt på senket E46. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Blir ganske så gira når jeg ser den bilen din.. Kjekt med alle disse prosjektene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Har troen på acs felger eg! lettere enn rs2'ene å holde ren er de og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 4, 2015 Forfatter Share Skrevet November 4, 2015 Blir ganske så gira når jeg ser den bilen din.. Kjekt med alle disse prosjektene Kjekt å høre. Har troen på acs felger eg! lettere enn rs2'ene å holde ren er de og Det er sant, men skikkelig voks på felgene og jevnlig vask gjør det ganske greit uansett felgtype. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Idag kom det fargeprøve fra Leatherique. Ble veldig i stuss på fargen. I varmt lys ser fargen fin og brun ut, men med lysrør og overskyet vær slik som det er på vestlandet nå så ser den i overkant rød ut.Her inne i sofaen ser fargen skikkelig fin ut... Med interiørlys: Med lysrør: Inne: Vad tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Tja, kan bli frekt det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Kanskje ikke fulgt med i timen, men hva skal du bruke skinnet til? Skal du farge skinn eller bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Hmm.. Vet ikke helt hva jeg synes, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 ville nok hatt brunere eller mer oransj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Litt for "australsk ørken rød" for min del, skulle vært litt mørkere brun.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Er fargeprøven lagt på sort skinn?Og i hvor mange strøk eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 6, 2015 Forfatter Share Skrevet November 6, 2015 (endret) Skal farge interiøret. Men jeg ser at fargen blir en del rødere på mobilen enn på PCen, så det er ikke så rødt som detter ur til. Fargen er lagt på sort. Uansett, de skal lage en ny farge med mindre rødt i så får vi se. Edit: her er slik jeg vil ha det: Endret November 6, 2015 av Frode D StigJ og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Blitt mer og mer glad i det interiøret selv..Blir sikkert bra! Ikke mulig å finne brukt? å selge det du har? Blir vel kanskje også langt dyrere en å farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 6, 2015 Forfatter Share Skrevet November 6, 2015 Blitt mer og mer glad i det interiøret selv.. Blir sikkert bra! Ikke mulig å finne brukt? å selge det du har? Blir vel kanskje også langt dyrere en å farge Terra kom bare i E90 og muligens E91. I E92 er det saddle brunt og det er ikke den fargen jeg vil ha. Da hadde jeg heller valgt cinnamon. Det er også veldig vanskelig å finne komplett interiør fullelektrisk, korsryggsmerter og varme i like god stand som mitt er... Og så tror jeg det blir et gøy og lærerikt prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå