Gå til innhold

Superbiler i Norge?


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...

Var på Cars & Coffee Stavanger igår, og noe av det som møtte opp var en Audi R8 GT Spyder og en vanlig coupe, Lotus Exige, Viper Srt-10, Shelby GT500 med norske skilter, Mustang GT Roush, Aston DB9 og mye annet moro. Så det begynner å komme en del på veiene allerede i februar. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Cars & Coffee Stavanger igår, og noe av det som møtte opp var en Audi R8 GT Spyder og en vanlig coupe, Lotus Exige, Viper Srt-10, Shelby GT500 med norske skilter, Mustang GT Roush, Aston DB9 og mye annet moro. Så det begynner å komme en del på veiene allerede i februar. :-)

Bilder? Er jo bilder som er morsomt i denne tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Snubla over denne på en grusplass på Lillehammer i sommer. Var registrert som 1959-modell mener jeg å huske. Kan noen bekrefte at dette faktisk er en Ferrari 250GT California Spyder? Det er bare smått uvirkelig om en slik bil faktisk finnes i Norge. 

post-42617-0-81805700-1426063225_thumb.j

Endret av larserso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren til en barndomskompis har en slik. Han tok den til Norge for noen år siden før den ble sendt videre til UK for å bli bygget opp/restaurert over en to-årsperiode. Er jeg heldig, får jeg kanskje en tur med den til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det kanskje ha vært denne bilen? Mener den var registrert i Asker. Interiør og lakk såg helt strøken ut, mens lykteglass og instrumenter hadde litt patina som kunne tyde på at den var restaurert relativt nylig ut. Er jo en bil til mange millioner dollar... Tenke seg 300hk i 1959. Er den flotteste bilen jeg noen gang har sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke en slik bil ett supersamle objekt verden over med svimlende salgspriser?

 

Jo. Jeg googla litt da jeg såg den og et eksemplar fra 1961 var solgt på auksjon som verdens 6. dyreste bil... Var vel et meget slitent låvefunn som ble solgt for 140mill for noen få måneder siden.http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bil-og-trafikk/playboyens-slitte-ferrari-solgt-for-145-mill/a/23393809/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...