noekult Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 Du har virkelig ikke forstått det, har du rådt til Pagani så bruker man en M5 til konebil for å kjøre ungene til barnehagen Eller privatsjåføren kjører dem til barnehagen,Bare å gi opp å forklare det til han. Han skjønner aldri at han ikke er i målgruppen til såkalte hyperbiler når han ikke har lyst på en eller tenker "heller en garasje full av andre biler". Hvis man ikke ser poenget med en bil er man ikke i målgruppen, punktum! wicky124, bricks og Haug reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 Sånn passe nedlatende holdninger her bare fordi man ikke tenker likt som andre... Hva faen er vitsen om å drømme om en bil man ALDRI får råd til? Da drømmer jeg heller om noe jeg kanskje kan oppfylle en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 Såså, vi stopper dette her tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2015 (endret) Jeg Hvordan kan du ikke like disse bilene, de er raske men allikevel nærmest kunst på hjul?Eller hva sier dere til dette: Endret Mars 26, 2015 av bmwZ Skulebollen, marius paulsen, Haug og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Fordi jeg ikke liker designet pga. det er rotet i mine øyne. Interiøret ser rotete ut. Ser jo ut som en nipsbutikk. Bilen i seg selv ser jo ut som et rart insekt. For all del, den er sikkert hysterisk å kjøre og har prestanda (på godt svensk) som ikke ligner grisen. Nei gi meg heller en knall rød eller grønn Huracán... mropedal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Fordi jeg ikke liker designet pga. det er rotet i mine øyne. Interiøret ser rotete ut. Ser jo ut som en nipsbutikk. Bilen i seg selv ser jo ut som et rart insekt. For all del, den er sikkert hysterisk å kjøre og har prestanda (på godt svensk) som ikke ligner grisen. Nei gi meg heller en knall rød eller grønn Huracán... Enig med deg angående Huayra, syns det er for rotete design og jeg misliker interiøret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Men det er jo litt sånn som picasso...alt er kaotisk...men likevel kunst.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Kall det hva du vil. Man kaller jo noen malingsflekker på et stykke papir malt av en elefant eller apekatt for kunst også... Picasso sine verk er jo passe spesielle da. Er langt i fra pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Men likevel er det kunst... Jeg synes slike superbiler er ubrukelige...MEN. hadde aldri sagt nei om jeg fikk en..eller hadde råd til en Og detaljarbeidet er jo helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheNorwegianPetrolHead Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Spotta denne Gallardo'en i dag. Litt rart at den hadde den "gamle" fronten, mens baken var fra en LP560/4. Den hadde også en DMC spoiler! Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Noen her som fortsatt er aktive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Hvordan kan du ikke like disse bilene, de er raske men allikevel nærmest kunst på hjul? Eller hva sier dere til dette: Enkelt, for den ser ut som en dritt. ser ut som en fansy "rør ramme hyundai" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Det ble lagt ut en Ferrari 430 Scuderia her for litt siden, og her har du et litt nyere bilde av den nevnte bilen. Eieren heter Per-Erik og befinner seg i Sandefjord. Han er også eier av en Ferrari 308 GTS i svart. Tunsaskw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Jeg kan også legge til litt diverse biler "spottet" rundt omkring i landet. mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Jeg kan også legge til litt diverse biler "spottet" rundt omkring i landet.Legg heller ut bilder på "Spotte-tråden" til Bimmers ☺ Mange fler aktive brukere der enn I dette forumetSent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå