Kristiansan'årn Skrevet Juni 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2015 noen bilder fra Rudskogen, var ganske kult og komme seg rundt hele breisladden altå carburetion reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerole94 Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Lest gjennom hele tråden din og jeg må si det er jammen en pen vogn du har der Rani likte ikke fargen først, men vokst veldig på meg, nå syns jeg den fargen er helt rå!;D utrolig bra gjennomført 540 Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Lest gjennom hele tråden din og jeg må si det er jammen en pen vogn du har der Rani likte ikke fargen først, men vokst veldig på meg, nå syns jeg den fargen er helt rå!;D utrolig bra gjennomført 540 takker så meget har gått ganske feilfritt nå i det siste utenom da clutchen ble stuck i svinghjulet XD driver å skrur i disse dager bimmerole94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Hvorfor har du ikke sagt noe hverken her eller på E34 gruppen at du har fått OZ Futura på bilen? De satt som ett skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Får da slenge ut noen bilder da jeg er avslørt Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Daniel., HenrikSolberg, bimmerole94 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Busted [emoji14] Neida, men de så veldig bra ut på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 Kan medele at tralla står og girkassa må ut fordi clutchplata er brent fast i svinghjulet.. Høhø siste gang jeg sparker med 285 dekk i 2 gir bimmerole94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerole94 Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 er nok ikkje helt optimalt med 6-puck på dayli driver kjøpte kittet mitt fordi eg såg etter e39 m5 orginalkitt, på mekonomen kostet dette 7100kr uten svinghjul -.- 4000 på gs bildeler. 5000 får 6 pucken som skulle tåle mer, da ble det det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 Vurderer spec kit som både Liffi og en annen her har handla, skal vist være veldig bra er snakk om et rundt en som er tungt forsterket . Tåler banebruk og dd får se hva det blir til Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerole94 Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 høres bra ut får vurdere noe sånt eg og hvis clutchen min også brenner seg fast x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 20, 2015 Forfatter Share Skrevet September 20, 2015 Har nå somla meg til å fått bilen på bukker og, ta komme igang med å separere det klistra lamellen som sitter fast i svinghjulet: Opp i luftå Alt av bolter knakk, og eller var rusta i stykker til tross at de var bare 1 år gamle. Ugh! De innerste røra satt så jævlig godt fast så da måtte man impovisere, med m8 stag, mutter og skive: Ennå litt til nå! Great success! Og så nede med eksosen Og så til sides for mer plass Veldig snart ute Sånn! Det eneste jeg mangla nå var 6mm umbraco på 1/2" pipe, blir å handle det i mårra. Prosessen tok ca 3t pluss 1 time styr med eksosen. Er spent å se om jeg får fra hverandre driden [emoji14] Sent fra min SM-G920F via Tapatalk bimmerole94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerole94 Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 rusta bolter er noe av det mest irriterende som finnes Spent på å se hvordan lamellen og svinghjulet ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Eksosen på disse bilene er et herk når di er rustet. Er jo så trangt enkelte plasser. På min måtte vi til med bajonett sag og kappe ut boltene Får ta godt med bilder av clutchen din, så vi får se hvordan den ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Bra jobba Rani. Men hadde ikke du ny eksos i vinter? liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 (endret) Ny eksos i ja vinter men boltene har rusta på 1 år. Bytta dem i fjor sommer denne, eksosen var forresten ikke rustfri, han mente disse holdt bedre :s Nok om eksos og fram med clutch! Var værre enn forventet, trodde jeg bare kunne scmokke det sammen igjen.. Men neida de dårlige nyhetene : må ha ny lamell, plane svinghjul og trykkplata.. Ugh de gode nyhetene er at svinghjulet og trykkplata er hel og at jeg egentlig bare må ut ha ny lamell, mulig jeg bestiller komplett clutch fra spec som liffi har bare til e39 m5, var en nede i gata som hadde spec 6 puck clutch med vet ikke om jeg skal gå for det eller bare kjøpe en org m5 lamell for 2500 inkl frakt... Ugh Noen bilder Svinghjulet Lamell Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Endret September 22, 2015 av crabfish190 bimmerole94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå