Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tøfft :D Koster endel ja, så det er en langtidsplan. Siden TS3 kittet i seg selv koster sitt + kammer.
Og de blir for dumt og oppgradere med så mye hester uten oppgradering av bremser og diff :P

Skrevet (endret)

Har lyst å få litt mindre klaring up front, og vurderer ny leppe som bygger litt mer ned enn den jeg har nå.
Har ikke noe spesiell mulighet til mer senk uten mer strekk. :P
Til nå vurderer jeg Hamann eller ACS, men lurer på om noen andre kjenner til lepper til M3 fangeren som bygger litt ned i forhold til CSL style leppa.

Endret av Stawky
Skrevet (endret)

Med Style 95ene så må jeg ha nye dekk med mer strekk for å kunne senke mer :P Mulig jeg får strekke på noen 215 dekk ^^

Endret av Stawky
Skrevet

Da ser det ut som at det blir kjøp av nye felger ila April. Satser på at jeg finner kjøper til Style 95ene og snart ^^
Det nye felgvalget holder jeg litt for meg selv enda. Eneste hintet er BBS, og nei, det er ikke snakk om RS/RC felger :)

Skrevet

så plutselig felgene poppa opp på finn her ! :P fikk litt sjokk! :o men må ærlig si jeg er spent på nye felg valget! :D

Hehe, trodde selv at jeg skulle ha de lengre. Siden jeg lenge kun har hatt lyst på AC Schnitizer Type 3 i 19" utenom Style 95ene, men de er både umulige å få tak i og godt utenfor min prisklasse ^^ Så fant jeg BBS felgene for kun en liten stund siden ^^

Feit E46! Følger :)

Tøff e46.. kler de felgene godt. Nok en gang vises det at orginale bmw felger ofte er det tøffeste.

Takker ;) Utrolig mye Orginalfelger som kan bli tøfft ja ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...