Gå til innhold

Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!


 Share

Anbefalte innlegg

Tøfft :D Koster endel ja, så det er en langtidsplan. Siden TS3 kittet i seg selv koster sitt + kammer.
Og de blir for dumt og oppgradere med så mye hester uten oppgradering av bremser og diff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst å få litt mindre klaring up front, og vurderer ny leppe som bygger litt mer ned enn den jeg har nå.
Har ikke noe spesiell mulighet til mer senk uten mer strekk. :P
Til nå vurderer jeg Hamann eller ACS, men lurer på om noen andre kjenner til lepper til M3 fangeren som bygger litt ned i forhold til CSL style leppa.

Endret av Stawky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Style 95ene så må jeg ha nye dekk med mer strekk for å kunne senke mer :P Mulig jeg får strekke på noen 215 dekk ^^

Endret av Stawky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som at det blir kjøp av nye felger ila April. Satser på at jeg finner kjøper til Style 95ene og snart ^^
Det nye felgvalget holder jeg litt for meg selv enda. Eneste hintet er BBS, og nei, det er ikke snakk om RS/RC felger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så plutselig felgene poppa opp på finn her ! :P fikk litt sjokk! :o men må ærlig si jeg er spent på nye felg valget! :D

Hehe, trodde selv at jeg skulle ha de lengre. Siden jeg lenge kun har hatt lyst på AC Schnitizer Type 3 i 19" utenom Style 95ene, men de er både umulige å få tak i og godt utenfor min prisklasse ^^ Så fant jeg BBS felgene for kun en liten stund siden ^^

 

Feit E46! Følger :)

Tøff e46.. kler de felgene godt. Nok en gang vises det at orginale bmw felger ofte er det tøffeste.

Takker ;) Utrolig mye Orginalfelger som kan bli tøfft ja ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Stawky changed the title to Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...