Otis Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Jeg bruker og har brukt i mange år sånn borrelås i plast fra Clas Ohlson, de koster nesten ingenting og er ekstremt sterk. 2 små firkanter er evig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Jeg festet mine med dobbeltsidig teip, skiltet kommer nærmere karosseriet da. Noe fra Tesa, ment for utebruk. Holder veldig bra, kjøpte det på Fargerike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Stemmer også for å fjerne skiltholderen foran. Har 3M sin borrelås på begge bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 11, 2015 Forfatter Share Skrevet August 11, 2015 Da skal dere få viljen deres Vet ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på dette før. Vil jo gi en mer clean look. Thumbs up! awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Ikke sjangs med 10" fremfelger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 12, 2015 Forfatter Share Skrevet August 12, 2015 Ikke sjangs med 10" fremfelger ? Jeg vet faktisk ikke. Skulle gjerne visst det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Er folk som har 10" fremme, men 19"... Husker ikke om det var med m5 skjermer, dog på E60. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Jeg vet om flere som har benyttet seg av 10x20 felger fremme, men da i kombinasjon med M5 forskjermer og latterlige 215-dekk foran. Er det ikke harry, så skal det i hvert fall bli det. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 215 på 10" felg blir for drøyt ja, da er det bedre med smalere felger. Skal dog sies at jeg ikke er fan av dekkstrekk, i så stor grad som dette blir. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 (endret) Greit å ha 10" brede felger foran hvis de er 12" brede bak, men synes ikke det er noe voldsomt tøft ved at fremfelgene blir like brede og massive som bakfelgene. Synes det er bra for linjene på bilen og bilens uttrykk, spesielt på en stasjonsvogn, at felger og dekk er hakket råere bak enn foran. Det jeg derimot er tilhenger av, er å eventuelt benytte seg av spacere foran slik at fremfelgene får et like aggressivt innpress som felgene bak. Endret August 12, 2015 av Walkabout axept reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Jeg tenker 10x19 med feks. 245 fremme.. Men da er ikke dette sjangs alså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 12, 2015 Forfatter Share Skrevet August 12, 2015 Hadde det gått med 10x20 foran hadde jeg nok hatt det ja Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 Idag måtte det bli en shining igjen. Har forøvrig byttet senterkopper til sølv. Syns selv dette ble mer kledelig. Imorra går vel skiltplatene av Walkabout og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 15, 2015 Forfatter Share Skrevet August 15, 2015 Jeg bruker og har brukt i mange år sånn borrelås i plast fra Clas Ohlson, de koster nesten ingenting og er ekstremt sterk. 2 små firkanter er evig nok. Jeg har vært på clas ohlson idag og handlet borrelås. Men jeg syns den ikke virker særlig kraftig ? Vet ikke helt om jeg tør bruke denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 Pøh. Når du klemmer de hardt sammen holder de meget godt. De er i plast ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå