Gå til innhold

[space] sin E39

Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med flott bil, [space] (og velkommen til Romerike?). Jeg syntes nok at felgene fortjener andre senterkopper, men det er nå en bagatell i mine øyne.

[...] Komforstolene er også hel elektriske men har justererbar lårpute og en annen hodestøtte :)

E39 har ikke justerbar lårstøtte på komfortsetene. Det de derimot har (og som skiller dem fra standardsetene) er knekkbar rygg og andre nakkestøtter som du nevner. I tillegg fåes komfortsetene, som tidligere nevnt, kun som elektriske.

E39comseaters2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! bor i romerriket som jeg liker å kalle det nå ja. fint her! Senterkopper har jeg tenkt på, men blir det ikke litt feil med BBS-logo? Eller er felgene like nok til å slippe unna med det?

Da har vi oppklart komfortsetesaken :) utrolig deilige seter er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil, [space] (og velkommen til Romerike?). Jeg syntes nok at felgene fortjener andre senterkopper, men det er nå en bagatell i mine øyne.
[...] Komforstolene er også hel elektriske men har justererbar lårpute og en annen hodestøtte :)

E39 har ikke justerbar lårstøtte på komfortsetene. Det de derimot har (og som skiller dem fra standardsetene) er knekkbar rygg og andre nakkestøtter som du nevner. I tillegg fåes komfortsetene, som tidligere nevnt, kun som elektriske.

[ Bilde ]

Komfortsetene kom kun som elektriske? Jeg har spaker på mine komfortseter, eneste elektriske jeg har er utskyvbar korsryggstøtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":ib06bee8]Takk takk! bor i romerriket som jeg liker å kalle det nå ja. fint her! Senterkopper har jeg tenkt på, men blir det ikke litt feil med BBS-logo? Eller er felgene like nok til å slippe unna med det?

Det er kanskje feil, men det er ett eller annet med BMW-logoene i disse felgene som jeg aldri får til å stemme. Noen sorte eller aller helst røde senterkopper (med/uten BBS) gir felgen et helt annet utseende. I positiv forstand vel og merke. :)

[...] Komfortsetene kom kun som elektriske? Jeg har spaker på mine komfortseter, eneste elektriske jeg har er utskyvbar korsryggstøtte.

Da har du ikke komfortseter, men standardseter! Korsryggstøtte definerer ikke setetype da dette var en vanlig option.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...