Gå til innhold

Gratulere så mye til ny/ nye bimmers eiere


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott! :D

Bare husk _ikke_ del inn i karosseri (E -tall) kategorier - siden det mye overlappende deler.

Det beste er å dele inn i ala "motordeler", "interiør", "eksteriør/styling", "karosseri", "eksos" "tuningdeler/ettermarked" osv. Da blir det lettere å peile seg inn på hva man vil ha, om man får flere alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp!

Veldig morsomt å høre så mange positive tilbakemeldinger på vår inntreden så langt :-) Vi skal gjøre vårt beste for å følge opp og få til en positiv trend her på forumet!

Nå syns jeg egentlig Roar hadde en sånn fin beskrivelse av meg litt lenger opp i tråden, så vet ikke om jeg bør utbrodere noe videre :lol: . Nei altså, Marius er mitt navn, og etter å nylig ha flyttet fra Oslo til Bø i Vesterålen klarte jeg sammen med Roar å realisere ideen om å gå inn i Bimmers.no. Jeg og Roar går way back, og det var ingen tvil om hvem som hadde den kuleste bilen på handelsskolen i sin tid(regner med at Roar hoster fram noen bilder etterhvert :D) Vi kom til enighet med forumgrunnleggeren, Gunnar, som sammen med medlemmer, moderatorer og admins har tatt forumet dit det er i dag. Respekt! Forumet er Norges største for oss som har lagt sin elsk på BMW, og potensialet for videreutvikling og å gjøre det til et enda bedre sted for medlemmene er absolutt til stede.

Nå bruker vi noen dager på å bli varme i trøya, så blir det sten på sten framover. Vi har allerede fått noen interessante innspill og har også noen tanker selv. Men aller først må jeg nå bli kvitt "flyttebilen" jeg og samboer brukte for å flytte nordover, og se å komme meg tilbake i riktig bilmerke igjen :wink:

Som Roar sier, er det bare å komme med innspill og å ta direkte kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Har dere noen videre planer til å bruke navnet "bimmers.no" til noe mer enn hva det er i dag?

Takk for det! :)

Vi har ingen fastlagte planer så langt, annet enn i første omgang se på forumplattformen, forumfunksjoner, foruminndelinger og forsiden. I tillegg har vi forstått at en bedring av kjøp/salg-seksjonen står høyt på ønskelisten, og dette er noe vi helt klart også må prioritere framover. Disse elementene i seg selv vil kreve endel innsats, arbeid og noe tid å få gjennomført. Som sagt; Forslag, ønsker og ideer mottas mer enn gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til den nye ledelsen og jeg tror at dette blir veldig bra. Behold roen og ta et skritt av gangen når det gjelder utviklingen av forumet. Det viktigste er å ha en klar strategi for hva dere vil med forumet/siten og i denne sammenhengen vil jeg anbefale at dere tar en tur i tenkeboksen mhp. avgrensningen av et rent BMW entusiastforum og/eller et mer generelt communityforum. Dette har ikke alltid vært like klart og det har ført til en del frustrasjoner og klager i forhold til "spamming" av forumet med innlegg som egentlig ikke hører hjemme i et forum som bimmers.

Jeg vil derfor også anbefale at dere legger dere på en bevisst linje i forhold til hvor dere vil at listen/nivået for dialogen i forumet skal være. Det har dessverre vært mange tilløp til ren krangling i trådene fordi noen til tider holder en dårlig tone i trådene. Det er imidlertid heldigvis de få som ødelegger for de mange... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere dette blir spennende. Det var faktisk gjennom Bimmers jeg ble kjent med den herlige Bmw miljøet. Ikke vært så veldig aktiv siste 2 årene men selv om jeg ikke har så mye innlegg lenger følger jeg med innimellom. Takk til Gunnar og tidligere moderatorer for en god innsats med Bimmers og lykke til nye eiere :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gratulere Gunnar med salget også. :applause:

Ble litt skeptisk når jeg fikk høre det var et it selskap fra nord som hadde kjøpt dette. :shock:

Men nå viser det seg at dere kommer til å gjøre dette forumet enda bedre. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg høres veldig bra ut, skal bli riktig så spennende å følge med utover hva som skjer. Forumet er veldig bra men det kan absolutt bli bedre, det er det ingen tvil om :)

Jeg kunne gjerne tenke meg en slags form for "erfaringsdatabase" for alle modellene til BMW. Ett sted der en som har eiet f eks E39 kan gå inn å fortelle sine erfaringer om bilen, positive som negative. Da kan folk som lurer gå inn å se hva andre mener om modellen og sånn sett så slipper vi alle de løse trådene som man ikke blir klok på. Litt av det samme som de bruker på Baatplassen.no :)

Jeg ønsker også for å hver pris at forumet holdes som ett rent BMW forum, uten innblanding av andre merker bortsett fra dem som er tilsluttet BMW (Mini) Dette tror jeg det er stor enighet blandt medlemmene her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker også for å hver pris at forumet holdes som ett rent BMW forum, uten innblanding av andre merker bortsett fra dem som er tilsluttet BMW (Mini) Dette tror jeg det er stor enighet blandt medlemmene her :)

Veldig enig angående det her - men ønsker også at forumet skal være åpent og gratis som det er per dags dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker også for å hver pris at forumet holdes som ett rent BMW forum, uten innblanding av andre merker bortsett fra dem som er tilsluttet BMW (Mini) Dette tror jeg det er stor enighet blandt medlemmene her :)

Vi vet jo alle at du er en BMW fanboy av rang... dessverre kanskje litt trangsynt noen ganger også vil jeg mene. Husk at mange har andre biler i tillegg til en BMW og da er tulletråden og/eller andre dedikerte tråder gode å ha... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulasjoner herfra også! :)

Selv om jeg ikke kjenner planene til de nye eierne så har jeg stor tro på at de fikser dette på en god måte. Jeg har inntrykk av at de sitter med både nødvendig kompetanse og ressurser til å ta bimmers til det neste steget. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...