Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Slik jeg forstod kunne di ikke kopiere og lime inn ren tekst slik jeg gjør under her fra innlegget over dette.

Med andre ord vil linker komme i klartekst (altså ikke-klikkbare), og bilder/smileyer vil ikke kunne limes inn. På sistnevnte må det brukes bildeadressen i IMG-tags, eller bruke bildeknappen i editoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg kan ikke lime inn noe som helst så lenge jeg ikke trykker på knappen oppe til venstre og går til "ren tekst".

 

Om jeg åpner vinduet med smiefjes kan jeg heller ikke bruke disse i det hele tatt.

 

Tror det har blitt gjort en feil når dere skulle hindre det du prata om oppi her (eller så har jeg rota til noe). Jeg kan ikke lime inn en link som K-E gjorde her oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er det feil på søket for tiden? Ser ut til at jeg får null treff uansett hva jeg søker på, i motsetning til når jeg søker ved hjelp av Google (site:bimmers.no).

 

Hei, etter uvær og strømbrudd i datasenteret i natt er det noen tjenester som har falt ut. Jeg er på saken :-)

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har alle topicene jeg deltar i forsvunnet fra participated, noe som gikk galt under strømbruddet?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

 

 

Skjedd det samme på mobilen min. Men fungerer normalt på datamaskinen

 

Er det tapatalk som blir brukt når dette ikke fungerer? Hvilken versjon er det dere kjører? (Eventuelt, når ble tapatalk på telefonen oppdatert sist)

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg kan ikke lime inn noe som helst så lenge jeg ikke trykker på knappen oppe til venstre og går til "ren tekst".

 

Om jeg åpner vinduet med smiefjes kan jeg heller ikke bruke disse i det hele tatt.

 

Tror det har blitt gjort en feil når dere skulle hindre det du prata om oppi her (eller så har jeg rota til noe). Jeg kan ikke lime inn en link som K-E gjorde her oppe.

 

Hei, kan du prøve en annen nettleser? Disse "knappene" og ikonene bruker javascript for å legge seg inn i texteditoren. Om javascript er deaktivert (feks. pga. sikkerhetsrutiner) eller ellers ikke fungerer som den skal vil heller ikke disse knappene fungere som normalt.

 

 

Samma her, tapatalk er up to date...

 

 

Up to date. Men det fungerer nå !

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 

 

Funker nå ja  :smile:

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Kjempeflott, mulig at det er tapatalk som har hatt noen sykdommer. Si ifra om dere opplever noe slikt igjen, så skal jeg rapportere inn til tapatalk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å automatisk stenge tråder i Kjøp og Salg forumet etter f.eks. 6mnd uten aktivitet?
Det optimale hadde vel vært om de kunne "fryses" etter en viss tid og gjøre at de ikke kan svares på, men at trådstarter kan åpne de igjen.

 

Det ligger 3 tråder på førstesiden på "Deler selges" nå, som noen har svart på. Den ene fra April 2013, den andre fra November 2012 og den siste fra August 2009!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...