Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke skjønne hvordan dere har brukt forumet før, om det skal være SÅ mye vanskligere nå?

Kategoriene er de samme, og så vidt jeg kan se alle funksjonene med siste leste, mine innlegg osv?

Det er mulig at noen sliter mer enn andre alt etter hva slags skjermoppløsning, nettleser og enhet som brukes for å navigere på "nye Bimmers.no", men har tittet kjapt på tallene etter oppdateringen. Nå er det selvfølgelig alt for tidlig å konkludere med noe som helst, men helt avskrekkende er det i alle fall ikke. 

Foreløpig:

- Fluktfrekvens er ned med mer enn 20% (altså har besøkende som klikker seg rett ut igjen gått ned = bra)

- Antall sider vist pr. besøkende: Opp cirka 15%

- Antall besøkende pr. dag: Opp cirka 20%

- Gjennomsnittlig besøkstid: Opp mer enn 30% (Mulig jeg står for mesteparten her ;-)

 

Jeg har ikke gravd meg veldig ned i tallene, eller analysert selve nettstedbruken av Bimmers etter overgangen, da det er alt for tidlig og vi enda har endel finpuss igjen til at vi kan få noe matnyttig ut av det. Men disse tallene nevnt her gir oss i alle fall en pekepinn på at vi er på vei i riktig retning, og sammen skal vi klare å gjøre dette enda mye bedre framover. Takk for alle tilbakemeldinger så langt! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare vanesak dette! Ble skremt første gang jeg var inne etter oppdateringen, og har vært innom litt mindre etter dette.. Men kjenner at jeg har blitt mer vant til det nye allerede, tror dette kan bli veldig bra med tiden :)

 

Skulle kanskje hatt en "classic mode"-knapp her da, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et eller annet med quotes. Mulig det bare vises feil i tapatalk. Men den viser tager og alt.

Edit: kanskje bare noen quotes ser det ut til. Som den med quote av det jeg skrev over her. Andre er helt fine. Noe med [] i brukernavn kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Default i softwaren var vel 10. Jeg satte den tidligere opp til 50. Selv det syns jeg er i overkant når mange laster opp bilder direkte fra sine kameraer uten å forminske dem. Bildene kommer fort opp i 1Mb og mer. Jeg vil foreslå at du bruker gallerifunksjonen vi har fått, og oppretter et album og heller linker til det fra forumet :smile:

 

Jeg vil trekke denne opp igjen, og ber på det sterkeste om at denne grensen fjernes helt.

 

Det er ganske mange reisebrev o.l. som er bortimot ubrukelige nå, og til slikt vil aldri galleri-funksjonen fungere uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi kanskje få tilbake når brukerene ble medlem under avataren også? Ikke noe stort must, men var greiere å se hvor, ja, hva skal man si? Mange ferske brukere har allerede enormt med poster, uten at de egentlig har noe særlig med kunnskap (Dette er absolutt ikke siktet mot noen spesielle)

For min del kunne man også ha fjerna post-count på tulletråden :P

 

Kjøretøy også var vell under avatarbildet tidligere, det er vell ikke like "nødvendig" å få tilbake, men alltids kjekt å slippe å bla ned på signaturen for å se hva folk kjører.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil trekke denne opp igjen, og ber på det sterkeste om at denne grensen fjernes helt.

 

Det er ganske mange reisebrev o.l. som er bortimot ubrukelige nå, og til slikt vil aldri galleri-funksjonen fungere uansett.

 

Denne grensen er nå satt til 1000. Selvfølgelig er dette med et stort forbehold om at den blir satt ned igjen dersom dette forårsaker trøbbel(eller om wackamole sier det er galskap :D). Eneste nettsiden i verden jeg kan komme på i farten som har så mange bilder pr. side er vel Pinterest :-)

 

For øvrig så tror jeg et innlegg med reisebrev som har noen bilder i innlegget og samtidig viser til et galleri her på Bimmers vil fungere veldig bra. I galleriet har du mulighet til å like og kommentere hvert enkelt bilde for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. :)

Gallerifunksjonen fungerer nok bra den, men akkurat som reisebrev synes jeg ikke den blir helt optimal. Det hele blir litt mindre "personlig", og man får ikke samme mulighet til å "fortelle" innimellom bildene. Jeg tror heller ikke så mange gidder å se gjennom heller da. Personlig liker jeg heller ikke å måtte klikke meg bortover for å se bilder, synes det å scrolle er en mye enklere og bedre løsning (ikke skyt meg om det er en funksjon i galleriet som tillater dette, jeg har ikke sjekket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sikkert noen som har nevnt det men jeg tar det opp alikevel
en funksjon for og slette emne og innlegg enn har laget selv hadde vert greit å ha sånn at vi selv kan rydde opp i vårt eget 
istedet får å ha en lang liste døde emner å innlegg

som feks. 20 sider med opp og bump er litt u nødvendig spør du meg

 

hadde holdt med en knapp med (bump emne) på for å få den på første siden

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sikkert noen som har nevnt det men jeg tar det opp alikevel

en funksjon for og slette emne og innlegg enn har laget selv hadde vert greit å ha sånn at vi selv kan rydde opp i vårt eget 

istedet får å ha en lang liste døde emner å innlegg

som feks. 20 sider med opp og bump er litt u nødvendig spør du meg

 

hadde holdt med en knapp med (bump emne) på for å få den på første siden

 

Da er denne perfekt: http://community.invisionpower.com/files/file/4561-bump-up-topics/

 

Bumper emner uten å poste innlegg, og har en tidtaker som hindrer folk i å bumpe oftere enn f.eks 24 timer  :) Kan også velge hvilke kategorier den skal være tilgjengelig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulighet for å få til at man kan endre tråder man har laget selv? Jeg ønsker selv å rydde opp i enkelte ting som "tar for mye" plass, og ønsker å lage det enklere å lese mine tråder [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...