Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Enig med flere over. Benytter duckduckgo app på mobilen når jeg besøker bimmers. Litt reklame er ok, men nå er det for mye. Sett opp et valg eller noe. Typ 200 kroner i året for reklamefritt eller gratis med reklame.

Endret av LP760
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være rimelig desperat og dertil fysen på Suzuki (eller enda verre, FIAT!!!) for å kjøre fra Nordland ned til Ski (stor-Oslo) for å kjøpe bruktbil. 

Problemet med reklamen slik det er pr dags dato er at det skremmer vekk brukere, @mkj. Det blir mindre trafikk, ikke mer. Et åpent forum trenger levende mennesker - brukere som deltar, deler og skriver skit - ikke enda mer reklame.  Hvis du fortsetter å la forumet grave seg ned i reklameinntekter vil det tilslutt bli kvalt og dø ut. Det er akkurat nå du bestemmer fremtiden til forumet. Vil du ha bimmers gående i 2024, eller synes du det er greit om vi er borte vekk neste år?

Hvorfor er ikke donasjon en god løsning? Personlig har jeg ingen problem med å donere 1000kr i dag, og det er sikkert flere som vil spleise med noen hundringser. Hvis alle småbeløp blir 15 000kr må det da bety noe for din økonomi?

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.7.2023 den 20.30, Werther skrev:

Du skal være rimelig desperat og dertil fysen på Suzuki (eller enda verre, FIAT!!!) for å kjøre fra Nordland ned til Ski (stor-Oslo) for å kjøpe bruktbil. 

Problemet med reklamen slik det er pr dags dato er at det skremmer vekk brukere, @mkj. Det blir mindre trafikk, ikke mer. Et åpent forum trenger levende mennesker - brukere som deltar, deler og skriver skit - ikke enda mer reklame.  Hvis du fortsetter å la forumet grave seg ned i reklameinntekter vil det tilslutt bli kvalt og dø ut. Det er akkurat nå du bestemmer fremtiden til forumet. Vil du ha bimmers gående i 2024, eller synes du det er greit om vi er borte vekk neste år?

Hvorfor er ikke donasjon en god løsning? Personlig har jeg ingen problem med å donere 1000kr i dag, og det er sikkert flere som vil spleise med noen hundringser. Hvis alle småbeløp blir 15 000kr må det da bety noe for din økonomi?

Jeg kjørte nylig fra Troms til Sogndal selv 😅 (dog selvfølgelig for en BMW!)

Jeg har fjernet Google sine ulike automatiske annonseplasseringer to ganger siste uken. Trykket er også justert ned videre akkurat nå (fra midtveis på slideren). Tar kanskje 20 minutter før det merkes. Håper det holder til at det er levelig.
image.png

Forumet drives av et regnskapspliktig AS uten ansatte. Hvert bilag koster penger (+ tid), derfor nøler vi med å øke de utgiftene og administrasjonen uten å ha tekt godt igjennom hva det vil medføre. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.7.2023 den 22.29, Flataas skrev:

Spørsmålet mitt til @mkj er

Hvor mye koster det å drifte denne siden pr år?

Så lenge det går i 0 så er det jo greit men noe gevinst burde man jo få av å drifte et forum.

Ca. 50.000,- i år, så lenge alle involverte jobber gratis (ære være for moderatorene våre🙌), ingen er ansatte, Visma ikke øker prisene på regnskap, og vi får ligge på serveren til et annet selskap til under 1/4 av normal pris 🙂

Enig i at en bedrift bør gå i pluss. Om ikke annet for å sikre løpende drift med en viss sikkerhetsmargin for trøbbel som kan, og vil, oppstå underveis. Dessverre har ikke Bimmers råd til å ansatte folk for å vokse inntektssiden (over sin egen lønn). Forslag som ikke medfører mye tid (har mer enn full jobb ved siden) eller softwareutvikling mottas gjerne på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...